söndag 16 december 2012

iPhone 5 2012-12-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

tidsfördriv

1. Vad heter du? Johanna Lindgren 2. Hur gammal är du? 18 3. Vart bor du? Örebro 4. Hårfärg?  mellan blont 5. Ögonfärg? grön bruna 6. Hur lå...
Läs mer

100 frågot om mig

1. Vad är klockan? 00:56 2. Fullständiga namn? Ida Maria Welin 3. Ålder? 16 4. Vart bor du? Södertälje 5. Vem bor du med? Mamma, pappa, syster 6. Färg på huset...
Läs mer

Apple iPhone 5 / iPad mini

Apple iPhone 5 / iPad miniVi har i lager den senaste Apple iPhone 5 och Apple iPad mini (Färg svart och vit). Den levereras med ett års internationell garanti från Apple.Vi har ocks2...
Läs mer

jul lalala tråkigt lalalal Vill ha sommar lalala

Sitter nu och lyssnar på julmusik? Fråga mig inte varför men finns ju inga bra låtar längre. Åh På tal om jul, Kommer bli så sjukt tråkigt på julaft...
Läs mer

Godnatt söndag!

Hallå i stugan! Nu har jag fixat trixat inför veckans "bloggschema", utöver schemat så kommer det även komma upp julklappstips varje dag den här veckan...
Läs mer

Russ Meyer Sexploitation!

Underbar exploitation av sleaze-mästaren Russ Meyer. Kvällens film från 1976 "Up!" har ej tidigare sett den men efter den inledningen kan det inte bli annat än bra. En h...
Läs mer

Top iPhone appar: Vecka 51 2012

Top Appar iOS: Denna vecka tänkte vi dela med oss av fem stycken internationella appar som är väldigt populära just nu. Vi har även lanserat topp 20 Sverige appar som listar...
Läs mer

Såå sur just nu!

Tjabba, just nu ör jag så jävla sur för att min föredrtta bästa vän är dum i huvudet. Hon har lixom spridit rykten om mig. Hon har berättat en massa hemli...
Läs mer

Dröm outfit!

Topp: Gina Linne: Bikbok Skor: Hunter Byxor: Nelly Jacka: Style by tyra Mössa: HPI of sweden (fast den har jag) Iphone skal: Venne xD Väska: venne halsband: gli…
Läs mer

Dag 3 och dag 9

Min kamera/min mobiltelefon Ligger efter med min 30 dagarslista men sätter ihop två stycken av dagarna nu .. Eftersom jag inte har en vanlig kamera så är min iPhone 4s min kame...
Läs mer

NOW I FEEL LIKE EVERYONE ELSE,

Nåväl, bättre sent än aldrig men välkommen till Iphone världen Gabrijela! ;) Min trogna mobil som jag har haft i hela 4,5 år har nu börjat sjunga på sista...
Läs mer

Hungrig!

Baksidan med att släppa tyglarna ang kosten är att man blir sugen på mer socker, man blir hungrig, ballar lätt ur, äter för mycket och fel... Drar något gammalt ...
Läs mer

Om mig

Jag heter: Anastasia Ålder: 14 Favoritfärg: turkos!! Favoritmat: räknas vattenmelon? Favoritsysselsättning: rytmisk gymnastik! Något inte många vet om dig: jag tror...
Läs mer

Systemkamera - en ny värld!?

Jag har precis bestämt mig för att köpa en systemkamera och är ganska säker på vad det blir för en modell. Då jag bara haft kompaktkameror förut så b...
Läs mer