torsdag 8 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

100 frågor

kan inte sova så gör en sån här 1. Hur gammal är du om fem år? 23 ? 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma 3. Hur lång är du? Ingen...
Läs mer

sova nu

hej. när vi kom hem från mina kusiner, alltså vid 11 tiden, har jag l efe bara myst. har köpt spotify premium åt honom så söt som jag är. sen har jag hjäl...
Läs mer

Fezt hos Dannie

Hej allihopa! Idag har jag varit hemma hos Dannie på kvällen med några andra kåmpizar o vi hade en liten "inflyttnings fest" hemma hos Dannie i hennes nya lägenhet...
Läs mer

Att vara med i en grupp...

Jag har haft facebook sedan 2008. Jag gillar facebook. Jag gillar ett socialt nätverk via datorn och jag gillar att kunna dela det man vill och ta del av det man vill. Jag gillar också att...
Läs mer

Har inte haft tid till att blogga för har haft så mycke annat för mej.

I fredags va jag och jobbade på DinSko på dagen. Vilket blev en omtumlande dag. När Bea hade varit iväg på lunch i kanske en kvart. Så kom de in två äldre tysk...
Läs mer

Ny header gjord i Paint ofcourse :)

Ser ni min nya header? ;) Cool va ;) Jag har haft 33 som har tittat in på bloggen idag nu :O ÄLSKAR ER :* just nu lyssnar jag på denna låt :) HAR DÅLIG MUSIKSMAK I KNO...
Läs mer

100 frågor om mig!

1. Hur gammal är du om fem år?  22?  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Lucas (min bror) och Andreas! 3. Hur lång är du? 160 cm16...
Läs mer