söndag 25 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Say what...?!

Haft en fantastisk dag. Började i stallet där lilla Krypet bjöd på sig själv visade upp finaste stegen. Shoppade träningsskor på hemvägen. Vips så d...
Läs mer

Svar del 1

Vilken klass går du i? Jag går i 5:an.   Favorit färg? Rosa.   Favorit mat? Har ingen aning.   Vad för skor har du på sommaren? Flip flop.   Vad för...
Läs mer

25.8.2013

Hej:) Nu har jag äntligen fått min nya telefon:) Så nu har jag en Iphone 5 ;) Den e faktiskt riktigt bra;) Har inte sådär mycket appar på den och för den delen, ing...
Läs mer

Hong kong

Bilder från första dagarna Hong Kong. Är jetlaggad så orkar inte skriva så mkt. Har köpt min nya iPhone 5 iaf, älskar den. Har haft första middagen med utbytes...
Läs mer

5 SNABBA OM MIG!

Jag uppskattar min längd mer o mer, väldigt skönt att vara kort.  Jag skulle aldrig kunna tänka mig ha en annan mobil än iphone.    Jag dricker nästan i...
Läs mer

Ny blogg

Hej det är blir mitt första inlägg... Det blir ett lära känna inlägg..Här är det 70 frågor om mig ... Fattar om ni inte orkar läsa... Kram 70 fr22...
Läs mer

10 saker jag vill ha.

1. canon 600D. 2. Vit iPhone 5. 3. standard stativ. 4. två skal från iboom.dk. 5. bruna höga primeboots. 6. Bareminerals borste. 7. Aqua kiss mango temptation. 8. Ralph lauren pa...
Läs mer

wake me up

iPhone 5   I feel hungover, but that's not possible if you haven't been drinking right? I went to bed at 7 a.m. last night (or I guess morning) after working a.k.a. running around the ba...
Läs mer

Lång eller kort historia....

Teknikens under.....eller ej!? I vår familj, så har vi för tillfället 4 stycken mobil användare. Det är jag, min sambo tonåringarna som har varsina mobil te...
Läs mer

Jag köpte ett paket, bättre bilder i bloggen framöver?

Har saknat djupet i mina "cykelbilder" under en tid nu. iPhone 4S duger ganska bra men bilderna ger inget djup och för att inte tala om svårigheten att få igång kameran...
Läs mer

Lista

Vilken färg har dina skor? vita Hur många sms har du skickat med din telefon? många Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Fanny isgren Vilka finns i din "mottagna samtalquo...
Läs mer

Prylkoll vecka 34

Ett sammandrag av de viktigaste prylnyheterna vecka 34. Det blir Steve Ballmer, iPhone 5C, Samsung Galaxy Gear, Marshall Hanwell, böjda OLED-teve och lite annat smått och gott på mind...
Läs mer

SNYGGASTE GOKARTEN JAG ÅKT

Är den inte vacker? Utefter Jons R8a med 800 hästar är här den maffigaste bilen jag åkt. Suget i magen vid accelerationen och nypet i bromsarna. Inte på denna planet!...
Läs mer

Less på detta...

Nu känns det som att jag bara klagar hela tiden. Försöker att inte gnälla jämt och vara lite positiv men nu är jag på dåligt humör. Så den som inte v...
Läs mer

kulkväll men lite smått sur samtidigt asglad

Hej! Igår var jag med vilma. Vi tänkte åka till udden och sola elr gå på stan och äta men blev ist att vara på skogsvallen med johanna och jacob ända in p229...
Läs mer

Min födelsedag!

Idag så fyllde jag år och jag har vart på Öland och firat den med Sandra, Emma och Nicole! Shit va kul det har varit! Kan verkligen inte fatta att det redan är söndag oc...
Läs mer

12 frågor om oss / Alex Adde

↓Några frågor om oss↓   1. Vad heter ni? Alex Adde 2. Vart bor ni? Malmö Svedala 3. Hårfärg? Adde är en blandras jag har svart hår. 4. 2...
Läs mer