onsdag 28 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Lilla Gumman testar: HTC One mini

Världens bästa telefon i mindre format. Funkar det? Låt oss se.  Jag testade tidigare HTC One som just nu är den ledande mobilen på marknaden. Lovorden haglar över...
Läs mer

Gör skillnad

Jag stötte nyligen på ett företag som heter ForLife och tyckte det var intressant med produkter som man använder i vardagen men som gör skillnad. Det är inte ofta man ha...
Läs mer

Dax för té

Jag fick ett roligt videoklipp-tips från en kompis och passar på att skicka vidare till all er. Det är en inspelning från BBC inom serien ”Britain From Above”. Tyvärr kan jag...
Läs mer

25 OM MIG

1. Vad heter du? Adriana Isabel Balbin it is.   2. Hur gammal är du? Jag är 16, fyller 17 i mars.   3. Vart bor du? Norrahammar en bit utanför Jönköping.   4....
Läs mer

iPhone 5

Hej! Efter skolan mötte jag upp Freddy utanför skolan och vi cyklade sen hem till mig. När jag kom hem så låg det en iPhone 5 på bordet. Min iPhone 4s var ju krossa...
Läs mer

Q/A del 2

Nathalie Om: Dagens outfit vad har du under linnet? jag köpte ett sånt linne idag, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha under. Svar: Free bra, finns att köpa på cubus...
Läs mer

At the end of the road

Gissa vem som ÄNTLIGEN fått tillbaka sin Iphone från reparation?! JAG. Lyckligaste tjejen i stan för att jag slipper tegelstenen jag levt med i två veckor. Men inte kunde man...
Läs mer

30 snabba

1. Är du kär? jaa!  2. Gillar du någon? yes 3. Spelar du något instrument? nej 4. Värsta känslan? skuldkänslor typ 5. Tar du några receptbelagda med...
Läs mer

Några saker som just nu gör mig väldigt stressad

Måste verkligen rensa min garderob, UT med allt som jag inte använder och vissa grejer som är alltför sommriga (typ klänningar och sånt) ska bort för det kommer jag...
Läs mer

HTC One Max med fingertrycksläsare i läckta bilder

Enligt rykten planerar Apple att använda sig av en fingeravtrycksläsare i en kommande version av iPhone. Nu ser det ut som om HTC kommer att bli först till festen. HTC One Max kallas e...
Läs mer

Välkommen Mac :)

Jag har skaffat mig en ny kompis, som heter Mac:) Min dator har varit seg länge, sådär så att jag har insett att den snart ger upp…och med sorg i hjärtat förstått...
Läs mer