tisdag 27 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

iPhone

Igår träffade jag mamma i stan runt halv 4 tiden så stack vi till the phone house och köpte en iPhone 5 till mig. Är fett glad! Nu så sitter jag i skolan på å...
Läs mer

Godmorgon

Nyss vaknat tänkte skriva lite om vad som hänt.. Var först i Hammarby i lördags med småbröderna, vi fiskade lite å hade det mysigt, plus att jag fick en iPhone 5 av...
Läs mer

Omstart.

Hejhej! Försökte blogga igår men nattstad hade damp så det gick inte ens att skriva rubriken hehe. Iallafall, nu sitter jag och äter frulle. Något stressad men tror ja...
Läs mer

Nya bilder visar upp en fjärde iPhone 5S-färg

Trots att vi knappt hunnit vänja oss vid tanken på en iPhone i guld/koppar så påstås det komma ännu en färg. Det är bloggen Sonnydickson.com som lagt ut bilder...
Läs mer

Jag har varit så nära

Från dag ett har jag alltid haft samma. Jag har alltid varit trogen från den dagen. Jag har varit nära några gånger men stannat kvar. Men nu byter jag telefonnummer.. Fr22...
Läs mer

Iphone 5 Kan Betala För Varor Av NFC-Teknik

Die Seite wurde neu angelegt: „Återigen, är det effektivaste incitamentet affären med Brandgul. Du tänker vara krångligt till att hitta på 1 sån lyxig inom HxBxD m...
Läs mer

Så jävla bra ju!

Tog en sväng in till stan med Jocke efter skolan idag jag har införskaffat mitt första par tåspetts skor (lägger upp bild på dem senare) och som ni ser på bilden...
Läs mer

Sjuk...

Idag vaknade jag upp av att jag hade fruktansvärt ont i magen så de blev ingen skola för mig...eftersom jag varit sjuk finns de inte mycket att skriva om men jag har iallafall varit oc...
Läs mer

27 AUGUSTI

Idag efter skolan så hämta Mamma mig och vi drog till torget där vi fixade en ny mobil till mig. En svart iphone 5. Efter det så fikade vi och sen körde hon mig till gymmet...
Läs mer

Jobbig tisdag avklarad

Var så himla skönt att gå ifrån skolan idag. vart så trött efter en lång dag. Detta kommer helt klart bli den jobbigaste dagen. Är iallfall hos oscar nu, var m...
Läs mer

Gaah! Från stabilare än ‘Rock solid’ till svajigast i stan – iPhone 4s i gungning

Jaha, nu sitter jag i klistret.. Problem b1/b. Min telefon har börjat krångla. Jag har envisats med att köra iOS 5.1.1 och tänkte inte byta innan iOS 7...
Läs mer

Iphone-skal-helvete

På bussen hem för nån vecka sen ritade jag prickar på ett skal. Igår skulle jag ta bort dom. Allt försvann från skalen, förutom dom där jävla prickar...
Läs mer

NTT DoCoMo säljer iPhone

Japan största mobiloperatör, NTT DoCoMo, kan ligga i startgroparna för att börja att sälja nya iPhone 5S, skriver 9 to 5 Mac.
Läs mer

Mer Layton trots allt till mobila enheter

En ny sorts Layton har kommit till stan Det som sades bli det sista spelet med Professor Layton i, Professor Layton and the Azran Legacy, blir inte alls så då Level-5 ser ut att släppa...
Läs mer

Kristna nyheter 28 augusti 2013

Spillet om Syrien – alle venter på Obama Advarslerne mod amerikansk militær indgriben i konflikten i Syrien strømmer ind fra Rusland og Iran. Samtidig synes opfattelsen isæ...
Läs mer

Bra start på veckan!

Felix klippte håret igår hos en riktig frisör, Marita på granngatan som nu är mer en frisörtekniker och egentligen inte klipper andra än familjen ställde upp f...
Läs mer

Sprider stålar i USA

Ja, jag jobbar vidare med att sprida riskerna och börjar nu att gräva efter guld i USA. Sista året har det gått ett stort tåg i bloggosfären bland värdeinvesterare...
Läs mer

Jag ångrade mig :-S

Fick bli en iPhone 5 ist:) ringde 3 idag och ändrade mig, vilket gick hur bra som helst. Så om några dagar är jag en ägare till en iPhone 5 :-D ingen är gladare än...
Läs mer

27 aug 2013

Hej!   nu är vi hemma i sverige!  vårt flyg gick ju 00:05(cypern tid) och var framme i sverige 03.00 (sverige tid)... gulliga Bigbro stod redo och tog imot oss :) vi körde he...
Läs mer

Spöklikt ställ höjer din MacBook

Twelve South fortsätter att lansera tillbehör för produkter från Apple. Denna gång handlar det om ett ställ för din MacBook som lyfter upp den från skrivbordet...
Läs mer