söndag 11 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

5 om mig

• jag verkligen hatar iPhone hörlurarna, sitter inte alls bra och åker ut hela tiden • jag ska börja ta tag i träningen nu • älskar att somna med lugnt musik • har s2...
Läs mer

Min syster är tillbaka ifrån London :)

Hej min syster har precis kommit hem ifrån en resa på 5 dagar till London med sin pojkvän :) Mon syster heter Rebecka och ska fylla 18 detta år. Hon är världens bäs...
Läs mer

Away we go

Helgen blev himla bra. Faktiskt. Lite hetsig men strunt samma. Lyckades inte komma på hur jag skulle betala min faktura så får väl stå ut med påminnelseavgifter. Pa...
Läs mer

Bara för att jag har tråkigt

1. Vad är ditt fullständiga namn? Nina Mathilda Therezia Henriksson 2. Hur gammal är du? 15 3. Är du nöjd med ditt liv? Jo men visst ;) 4. Hårfärg? Blont oc...
Läs mer

När man är snart 16 år

Om ca 5 timmar blir jag 16 år. 12 augusti 1997- det va då jag föddes.  16 Tuffa, roliga  minnesfyllda år. Så mycket har hänt, hemska saker, men...
Läs mer

10 saker ni inte visste om mig..

Jag blev utmanad av min vän Suzette, att berätta 10 saker ni inte visste om mig..  1. Jag har svårt för att ge bort en trisslott. Jag skulle helt enkelt inte kunna gläd...
Läs mer

50 FRÅGOR OM MIG

1. Vad heter du? Linn 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? Västerås 4. Hårfärg? Blont 5. Ögonfärg? Blå/gröna 6. Hur lång är du? 1...
Läs mer

Mallorca 30.6-5.7 2013

Äntligen kommer fortsättningen med bilder från resan. Bara 30 dagar sen jag skrev det förra inlägget... OOPS! Men nu kommer iaf resten av bilderna. Svårt att välja...
Läs mer