torsdag 29 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Apple iOS7 för iPhone

Du kanske har märkt av det i media att Apple släpper iOS7 i höst. Alla facktidningar (både tryckta och på nätet) har skrivit om det och förväntningarna är...
Läs mer

Träningspass för starka ben

Jag bjuder på en torsdagstabata som ger starka ben! Din utmaning blir 6 stycken tabator med dessa övningar. En övning per tabata – dvs, du kör övningen genom en hel tabataomg...
Läs mer

20 questions

Tog dom här frågorna från en annan blogg! 1. Vad är det hela namn? Teres Katarina Fransson 2. Favoritland? Nahha New York eller LA, och neej det är inget jag bara säge...
Läs mer

iPhone 5

Oj det känns litegrann som att börja om att blogga på nytt.. Allt för länge sedan jag uppdaterade nu.Nu sitter jag i alla fall här med min efterlängtade iPhone 5 so...
Läs mer

Rädda spöket

Flickan Änglakaramellen bor i ett hus med sin mamma och är jätterädd för spöken. Spöket under sängen är i sin tur rädd för vampyrer och vampyrer...
Läs mer

Shabby little backpack

Trevlig torsdag på er mina pyssliga vänner! Jag hoppas att ni alla mår bra och har kommit in i vardags rutinerna efter sommar semestern! Här hemma har det varit lite kaos artat do...
Läs mer

iPhone 5s

God morgon, vaknade vid halv 6 och sitter just nu och snackar med mamma vid frukost bordet. jag vet inte hur jag ska göra med mobilen.. Ska jag köpa en 4s och vänta på den nya ell...
Läs mer

Bort med lyckofasaden och välkommen till verkligheten.

Varför har en så stor del utav befolkningen ett så starkt behov av att konstant behöva hävda sig om vad de åstadkommit med sina liv och sina erfarenheter? Varför ...
Läs mer

bra slut på dagen då...

Min kväll slutade med att pappa tog min mobil och jag fick utegångsförbud men jag bara får gå till mammas cafe imon -.- jag kan helt serri inte leva utan min iphone, jag...
Läs mer

På uppdrag och på Uppsalanyheter

Ett inlägg om en shoppingtur och ett möte. Jorå. Tro inte annat: jag tar till mig reklam. Och går på den ibland. Därför var planen att besöka ÖB –...
Läs mer

Känslan..

När mamma berättar att hon har beställt en iPhone 5 till mig :o ÄNTLIGEN
Läs mer

Lista

1. Vad är ditt fullständiga namn? Linnea Felicia Nyström  2. Hur gammal är du? 20 år och 7 månader!  4. Hårfärg? Blond 5. 21...
Läs mer

Både ledsen och glad

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte bloggat idag men min mobil gick sönder tyvärr och de blev jag jätte ledsen för eftersom det var värdens bästa mobil ...
Läs mer

Shoppat lite..

Hejsan! Idag efter skolan for vi till Luleå och återigen om mobilerna men nu har dom tagit våra mobiler och dom ska skicka nya iPhone 5 men det kunde ta ett tag innan som kommer i brev...
Läs mer

lite om mig

hejhej!  Tänkte köra 20 snabba om mig själv för att det inte ska bli en lång tråkig text, så jag kör igång! Mitt fullständiga namn är Ell...
Läs mer