onsdag 14 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

RYKTET GÅR

Vet att man inte ska lita på allt som medierna säger men detta rykte som går nu  att nästa iphone ska vara i guld.. och att den inte ska heta 5S utan 5C.  Detta f246...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Så hemsk mardröm!

Drömde precis en så hemsk mardröm. Först och främst jag är inte rasist även om det kommer låta så.   Nu blir det ocensurerat. Det började med...
Läs mer

Kabong.se

Hej på er! Det känns som jag hela tiden ber om ursäkt för dålig bloggning fast jag bloggar ju typ 2-3 gånger om dagen, inte så värst haha. Är nog inte h...
Läs mer

10 saker om mig cx

Vissa saker är inte så spännande,men men. 1.Jag heter Johansson i efternamn. 2. Jag har en hamster som heter Pow. 3.Jag är 11 år. 4. Jag har en iPhone 4S. 5.Jag har en st...
Läs mer

Nu säljs det fler smarta mobiler än dumma

Foto: Flickr(CC) Nu är det officiellt, under andra kvartalet i år såldes det fler smarta mobiler än dumma i världen. På engelska kallas de feature phones men vi h228...
Läs mer

Några random frågor jag svarar på

1. Vad heter du? Simone 2. Hur gammal är du? 13 3. Hårfärg? Blondt for the win 4. Ögonfärg? Brun 5. Hur lång är du? 1.67 6. Kär? Ja 7. Singel eller upptagen? S...
Läs mer

#whatever

Nu är jag trött på att bara kunna blogga massa gamla bilder.. men så går det ju när mobilen inte är användbar. Simkortet ska komma hem på fredag och...
Läs mer

Ny Iphone 5

Hejsan, jag fick nästan precis en ny Iphone 5 Tack pappa! Skriver mer sen❤
Läs mer

Liiite skillnad?

Här kommer mitt FÖRSTA blogginlägg på den ända bloggen jag har kvar av min 129384 bloggar. Oktober 2011. Hej :D Välkommna till min blogg :D <3 Min design krångl...
Läs mer

whats in my (school)bag?

Nu när skolan snart börjar och de flesta är pirriga inför skola och vardag igen, så tänkte jag att jag skulle ge er massor av lugnande inlägg, för vet ni? Det...
Läs mer

Iphone 5 tips ,app

Hej,Nu tipsar vi om ett företag som heter Bluebar och dom är säkra att spela och betala.Och dom är förstås roliga att spela men vissa är väll sådär m...
Läs mer

iPhone 5

Åååh ska bli så skönt med en ny mobil! Dock ingen större skillnad, tycker inte jag. Men jag är trött på min 4:a och alla sprickor och skit. Jag kan lixom...
Läs mer

01:15

Började dagen med att gå en mil imorse. Sedan upp till Marieberg med familjen för att hämta min Iphone 5 (!!!!!!!) Nu är Jasmine här. Vi tog fram 2 av mina gamla cosplay...
Läs mer

in my order

Klickade precis hem lite grejer och det sticker redan i fingrarna. Längtar till dem kommer! Beställde de ni ser under kärlek till allt plus rosa iphone 5 hörlurar typical me. Och...
Läs mer

Kristna nyheter 15 augusti 2013

Spår av den kristna tron På genomresa i Norge, drygt två år efter terrordåden på Utöya, gör jag ett besök i Oslo domkyrka. Domkyrkan stod färdi...
Läs mer

Pass 2: Axlar och Rygg

Efter att ha varit sjuk med feber sen i söndags så var det dags att gymma igen. Körde gymmet med Kim för att spika gympass två och välja muskelgrupp. Blev axlar och ryg...
Läs mer

Iphone 5S är redan en succé – innan den blivit officiell

Iphone 5S är redan den största och med framgångsrika lanseringen någonsin av Apple – innan den ens har blivit officiell! Givetvis rör det sig bara om spekulationer från...
Läs mer