måndag 26 augusti 2013

iPhone 5 2013-08-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Mobilkatten!

Det är så många som frågat så nu går mobilfodralet jag vann med att beställa. Den passar till iPhone 4 och 5 och mobiler i liknande storlek. Katten är tillverk...
Läs mer

Vit spricka.......

Halloj! Vet inte om jag är sjuk eller bara trött, haha. Känner mig jätte sjuk men har liksom inte feber eller något. Jätte weird. Någon gång innan detta 229...
Läs mer

för jag inte har når att blogga om

Test! jippi Heter ? Amanda Har du en katt ? ja 4 st sen en till som varit försvunnen i snart 3 veckor.. När fyller du år ? jadu.. snart Tycker du om någon just nu ?  njaa kan...
Läs mer

Första dagen i Rangsit, Thailand.

(Blogginlägg skrivet den 23/8) Flyget skulle gå 15.45 från Arlanda. Sitter i planet som rullar iväg för att alldeles strax lyfta men sedan kommer beskedet om att vi mås...
Läs mer

Uppgradering av iPhone 5S

Iphone 5S kan få bättre kamera och snabbare processor Den 10 september börja närma sig och därmed även den troliga presentationen av nästa stora Iphone-lansering....
Läs mer

det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström

hejsan! hoppas ni har haft en underbar helg , jag ber om ursäkt för dålig uppdatering . men men så kan det bli ! Igår hände något otroligt tragiskt , en klasskompis...
Läs mer

10 framgånsrika onlineföretag

Internetrevolutionen sedan mitten av 90-talet har skapat nya affärsmöjligheter och en ny våg av företagsetableringar. Här är några av de bästa som har format h...
Läs mer

Påväg hem, ny tele

Påväg till Lysekil igen!:)) Efter att ha gått fram o tillbaka typ 5 ggr så fick ja med mej en tele hem!:D Har ju liksom inte haft någon på hela helgen !:O men kommer s...
Läs mer

Veckan som gick: Nyhetsbrev från Kina/Asien vecka 34

De senaste dagarna har rättegången mot Kinas tidigare toppolitiker Bo Xilai upptagit en stor del av mediers rapportering från Kina. Rättegången avslutades under måndag...
Läs mer

Vinn skalet

Nu kan ni vinna ett lika snyggt mobilskal som jag har Eller ett annat om ni föredrar det. Det får max kosta 300 kr. 1. Besök lux-case.se och leta fram det skal du vill vinna och try...
Läs mer

Detta betyder bara..

Som vanligt ska jag inte börja snacka om hur mkt jag älskar mitt jobb och hur tacksamma alla är över min hjälp. Mitt korshalsband gick sönder igen detta är liksom a...
Läs mer

Kristna nyheter 27 augusti 2013

Hör barnmorskornas personliga berättelser " Det känns fruktansvärt att låta fullt friska foster ligga och dö framför våra ögon". För tv...
Läs mer