söndag 9 mars 2014

iPhone 5 2014-03-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

IPHONE 5

Idag fick jag äntligen min iPhone 5! Happy som tusan.. Egentligen skulle jag få hem dem via posten men det tog för lång tid så jag hämtade den på Mariebergs Telia b...
Läs mer

Nytt i äppel-familjen.

Eftersom min iPhone 5 har valt att muppa, ha en kamera som inte fungerar osv. så klickade jag idag hem en iPhone 5S, fast i iPhone-träsket som man är. Inom några dagar kan jag f...
Läs mer

Vad ska jag träna idag?

Träningsvärk som bara den kan  jag meddela i rumpan och även i axlarna. Sjukt gött och veta att det givit något. Funderar fortfarande på vad jag ska träna idag...
Läs mer

CLEANING MY ROOM

Har precis städat rummet och allt är fräscht igen. Brukar oftast vara den som städar rummet varje dag men idag gjorde jag det extra noga. Ska snart upp och äta och sedan 22...
Läs mer

Energi!

I går var det Mellofinal med girlsen. 9 melloladdade kvinnor åt middag, snacks och tittade på när vackra Sanna tog hem segern.     Efter lite sovmorgon, en morgontur...
Läs mer

9 km och 3 gånger uppför Kala höjden

Nu är våren här. Solen skiner och det är fantastiskt väder. Igår blev det fiske och familjeaktiviteter, men idag stack jag iväg på en löprunda. När...
Läs mer

Tidig söndag !

Godmorgon där,ahhhh ja som sov så sött fick fan inte sova längre heller av min ena hund micho tråkig hund.Han började gråta efter mig att jag ska hämta honom o...
Läs mer

Älskade unge har sovit snällt

Hampus åt kl 22 igår och somnade först vid 23 tror jag. Sedan vaknade han en gång men då räckte det med nappen. Kl 01.50 var det dags för mat och den här...
Läs mer

Test: Saidoka – Laddningsdocka

Saidoka är en laddningsdocka som både ger din iPhone ström och samtidigt synkar mot iTunes....
Läs mer

Mophie Space Pack dubblar lagring och batteritid till din iPhone, men även … – Lukasz Lindell

Lukasz LindellMophie Space Pack dubblar lagring och batteritid till din iPhone, men även ...Lukasz Lindell... men skalet är tjockt. Mophie Space Pack är ett tvådelat skal i vilket...
Läs mer

Få notis på din Mac när din iPhones batteri håller på att ta slut

iBetterCharge heter en helt ny gratis-app som alla Mac- och iPhone-användare bör ta en titt på. Den lilla Mac-appen lever i menyraden och gör i allmänhet inget väsen ifr...
Läs mer

#baraförattjaghartråkigt

1. Vad heter du? Rebecka 2. Hur gammal är du? 15, 16 i oktober 3. Vart bor du? Bollebygd 4. Hårfärg? Brun men ska snart färga de tror jag, men stannar som brun...
Läs mer

Hungern

Jag har inte sovit så värst bra inatt. Snurrat, snurrat o snurrat. Tom så mycket att hårsnodden åkt ur håret. Det känns som jag bara låg och väntade p22...
Läs mer

Mophie Space Pack dubblar lagring och batteritid till din iPhone, men även storleken

Mophie har tidigare gjort produkter för Apple-enheter som kör på batteritiden i form av externa strömpaket och skal med batterier. Nu kommer Spacepack som även ökar p2...
Läs mer