onsdag 12 mars 2014

iPhone 5 2014-03-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tjolahopp!

Matteprov imorgon, nervös? Hah NEEJ*!  Kan inte allt, men blir tvungen att ta det på talang då senare i såfall! ;)  Idag efter skolan kom Erica hit, vi körde fyrhju...
Läs mer

min mobiiiiiil

hej nu ska jag berätta vad som hände i går! vi kan ju börja med att jag tappa min mobil i marken och sedan så dog discplayen och jag typ dog!! så ni har jag en gammal mo...
Läs mer

Fläskfilégryta med rotfrukter

Morot, potatis och palsternacka med rapsolja, salt, vitpeppar, rosmarin och lite grillkrydda "chili". 200 grader i mitten av ugnen cirka 30 min. Fläskfilégrytan vart en "man-...
Läs mer

Vårenergi!

Det fina vädret gör mycket. Jag känner verkligen hur jag får energi av solen, av våren - älskar våren!! Det fina vädret gör också att man blir mer su...
Läs mer

lånemobil

Hej. Har en låne mobil nu tills jag får en ny iPhone 5 hehe. Idag har jag haft en lektion sen spenderade jag resten av tiden med mina favoriter
Läs mer

rastlös

Tjo, i brist på annat att göra så fyller jag i en sån här tråkig lista. 1. Hur gammal är du om fem år? 27 år! Fy fan! 2. Vem tillbringade du minst tv229...
Läs mer

Karlstad - igen?

hej alla! :) Åkte till Karlstad idag igen, woop woop! La ut en annons på Blocket igår kväll, och fick svar efter 20 min. Så idag har jag sålt min älskade Iphone...
Läs mer

Sorry

Heeej! Förlåt att jag inte bloggat på så länge men ja ni vet nog varför, läxor o skolan o fult upp me saker, men jag ska skriva om veckan. I måndags så va...
Läs mer

TAG- Om mig

Hejsansvejsan! Som början av min lilla blogg så tänkte jag att det kunde vara bra att lära känna mig lite mer så nu tänkte jag göra en tag om mig. 1. Har du e...
Läs mer

Lifeproof LifeJacket till iPhone 5/5S

Flytväst till din iPhone Lifeproof Lifejacket för iPhone 5/5S är tillbehöret till ditt Lifeproof-fodral som ser till att luren inte sjunker ifall den skulle råka hamna i vatt...
Läs mer

30 frågor om mig - Get to know me

1. Hur gammal är du om fem år? ~ 21 år! 2. Vem vet allt om dig? ~ Tror de är min "tvilling", Ronja ❤ 3. Hur lång är du? ~ 167 cm typ 4. Föredrar du a...
Läs mer

Frågor om mig för jag har inget liv.

Information om dig: 1. Fullständigt namn? - Lovisa edith ebba stegemann 2. Ålder? - sexton. 3. Födelseort? -Örebro 4. Nuvarande ort? – Örebro 5. Skol...
Läs mer

Hur bra är Nokia Lumia 1520

Nokia Lumia 1520 har börjat säljas i Sverige och vi får se om Nokia lyckas komma i närheten av de största konkurrenter, först och främst Samsung Galaxy Note, med si...
Läs mer

Jaaa Neej!

Bilderna berättar något. Första bilden visar den sista scenen från House of Cards sista avsnitt. Nu får vi vänta, tills nästa år, för fortsättningen....
Läs mer

Ett skepp kommer lastat med smått gott

Foto ©: iPhone 5 + instagram (@inramadinrednings)   Idag kom det en pall med nyheter! Rena rama julafton så fort det kommer nya saker. Jag älskar att få packa upp, arrangera,...
Läs mer