måndag 17 mars 2014

iPhone 5 2014-03-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5/5S Skal Dior

Nästan varje flicka vill ha en Dior produkt . Ni oavsett var är en person som alltid tänker Dior är en symbol för prakt och rik . Idag kommer jag att presentera en iPhon...
Läs mer

lite uppdatering plus praktik

sorry att jag inte skrivit på väldigt länge nu men har haft fullt upp med skolan o vänner , har även blivit tsm med en som heter thom igen, de är jag väldigt glad ...
Läs mer

Kan inte hålla mitt ord haha.

Hej bloggen, jag är super ledsen för ett tag sedan så sade jag att jag skulle köra "all in på bloggen" det har ju inte gått nån vidare precis. Men jag har...
Läs mer

Räddningshundträning i helgen!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Halvvägs

Helgen då. Var på mitt livs första barrunda i Kallio tillsammans med Svenskar i Helsingfors en liten sväng. Intressant att se om legenden om stadsdelen stämde. Vilket det gjo...
Läs mer

Vinn ett presentkort på Case App värt 300 kronor

Var med och tävla om ett presentkort värt 300 kronor på Case App som du kan välja att designa ett skal eller ett skin för! På Case App kan man designa både Iphones...
Läs mer

Tävling: Vinn ett mobilskal

Nu har du i samarbete med mobilabonnemang.nu chansen att vinna ett finfint skal till iPhone 4/4s/5/5s.    Allt du behöver göra för att vinna är att tipsa om din favorita...
Läs mer

Tag om mig??

TAG om mig 1. Har du ett smeknamn? Nej 2.Vad är ditt favoritämne i skolan?idrott och textil 3.Favorit dricka?kaffe och is te 4.Favorit låt just nu?I see fire in the mountain 5.Vad ska...
Läs mer

30 saker ni kanske inte visste om mig..

Tänkte göra en gammal "klassiker", egentligen ska det stå 50 saker men kom inte på så många ;) nu kör vi !! 1. Jag är rädd för ormar 2. J...
Läs mer

Apples kunder är mest varumärkestrogna

Är mest benägna att köpa en ny smartphone från Apple när de byter telefon Undersökningen har presenterats av Wall Street Journal och bygger på kundintervjuer d228...
Läs mer

Svag Iphone-försäljning i Kina – Affärsvärlden

Svag Iphone-försäljning i KinaAffärsvärldenIphone 5 är mest populära smartphone i Umengs nät med en andel på 15 procent. IPhone 5S har 12 procent medan IPhone...
Läs mer

Varför?

Hej alla fina läsare!  Blev ganska sen kväll igår. Åkte från Sabina till Sofie vid 8, gick hem till henne och tjöta lite, efter det skulle vi hem till hennes l229...
Läs mer

Fiskgratäng

Gjorde jag till middag idag! Så gott och nyttigt. T jobbar eftermiddag så det blir ju lugnt då. Race:ade lite top model ikväll när ungarna somnat. Ångrar några sak...
Läs mer