söndag 30 mars 2014

iPhone 5 2014-03-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Vit

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Svart

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Logitech PowerShell, handkontroll till iPhone

Logitech PowerShell™ (handkontroll + batteri) till iPhone 5/5S och 5e Gen iPod Touch är en kombination av mobil spelkontroll och extra batteri som gör att du kan spela, prata, surfa, skjuta...
Läs mer

Elbilstekniken är ”disruptive”

Den här bloggens tema kan nog upplevas som lite gnällig, men idag blir det ett jadetkanvi för omväxlings skull. Då och då kommer en teknik som är ”disruptive” och g...
Läs mer

Darla tips

Hej, tänkte bara tipsa att på isa couture ska dom få in Malene birgers iphone skal till iphone 4 inom en snar framtid.. Kan va intressant för alla dem som har 4an, så hå...
Läs mer

50 grejer

50 grejer ni kanske inte visste om mig. 1. Jag heter Ebba Elida Sörensen 2. Jag är 11 år. 3. Mina initialer är EES 4. Jag är kvartsdansk. 5. Jag är 154 cm lång. 6....
Läs mer

Tankar och bilder från resan till Polem

Tjena! Är dålig på att blogga men så kan det vara. Igår kom hem från Polen. Flög dit tillsammans med andra elever från skolor i Stockholm. Har varit i Majdanek...
Läs mer

Q/A

Hittade lite random frågar jag tänkte att jag kunde svara på. 1. Vad har du för smink idag? Inget för tillfället. Brukar inte ha smink på helgerna. 2. Vad stod d...
Läs mer

Ny vecka!

Monday again people Har eran helg varit bra? Min har varit både bra och dålig. Om vi ska börja med det dåliga så blev jag av med hela min handväska i lördags med...
Läs mer

TÄVLING! TJEJER KOLLA HIT !

helluu Ni tjejer som har Iphone 5 /S har chansen att vinna detta snygga mobilskal med myntfack och kortfack för 2 kort värde 149 kr detta gör du genom att länka min blogg på...
Läs mer

100 frågor, why not?

I brist på annat!... 1. Hur gammal är du om fem år? 25 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kimsan 3. Hur lång är du? 1,58 cm 4. Vilken ä...
Läs mer