onsdag 19 mars 2014

iPhone 5 2014-03-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

fakta

Snabbfakta om Justin BieberNamn: Justin Drew Bieber Född: 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada Religion: Kristen Instrument: Gitarr, trummor, trumpet och piano CD-skivor: My World och My Wor...
Läs mer

Boom

Snart en vecka sedan senaste uppdateringen. Tiden flyger förbi. Men inte mig emot. På måndag väntar Egypten. Overkligt och helt fantastiskt! Annars då? Ledig helg. Massor av...
Läs mer

Mina beroenden #2

Jag är STARKT beroende av telefonskal, och det kan jag erkänna. Den enda nackdelen är att när min iphone 4 väl går sönder så kommer jag köpa en iphone 5.....
Läs mer

Belöningar

Det blev inget dubbelpass igår. Jag som skulle lägga i andra växeln denna veckan. Men jag är förkyld och just kondition passar inte då. Egentligen är det ganska otr...
Läs mer

1% batteri

Hade tur att klockan ringde idag kan man säga, den hade bara 1%. Så det har alltså inte laddat alls under natten och min laddare är sönder. Så tur att jag inte är d...
Läs mer

Facebook v8 för iOS förenklar för mikrodelning

Med den nya versionen för iPhones och iPads ska det bli lättare att dela statusar och bilder med en begränsad vänkrets. Man har sedan tidigare kunnat begränsa vilka som f22...
Läs mer

iPhone 5/5S Skal Adidas

Som vi alla vet en telefon fall inte bara kan skydda vår telefon men också kan göra vår telefon vackrare . Så jag tror att vi måste ha en iPhone 5/5S Skal. Om jag t...
Läs mer

Hej bloggen!

Jag står nu och väntar på bussen. Ska till den extremt tråkiga skolan haha. Mäigår hade vi studiedag och då var jag hemma och pluggade i hela dagen... Sen senare p...
Läs mer

Lifeproof LifeJacket till iPhone 5/5S

Flytväst till din iPhone Lifeproof Lifejacket för iPhone 5/5S är tillbehöret till ditt Lifeproof-fodral som ser till att luren inte sjunker ifall den skulle råka hamna i vatt...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Panik asså...

Nu är jag sur faktiskt, jag vet inte varför jag fått så fruktansvärt svårt och sova nu på senaste tiden. Men jag vet inte vad jag kan göra för att få...
Läs mer

Lite saker ni inte visste om mig

1. Jag älskar älskar älskar när ja kommer hem å vet att jag har nya kläder att ha på mig ♡ 2. JAG ÄLSKAR ATT FESTA,SUPA,DANSA m.m 3. Mina vänner är...
Läs mer

Ny mobbe??

Hej i måndags fick jag en ny mobil !✌️ EN IPHONE 5c är as nöjd !!❤️tack pappa!!! Min iPhone 4 la av så då fick jag klara mig utan telefon i 5 dar tror jag hehe så nu har...
Läs mer