måndag 24 mars 2014

iPhone 5 2014-03-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Måndag

Hej nya vecka och hej du som kikar in!  Ni som följer mig på Instagram har redan sett bilderna ovan. Den första föreställer inbjudningar till två av tjejernas v22...
Läs mer

Någon som är bra med mobiler???

Uppdaterade min telefon idag, å efter de blev den helt kaos!! Tangentbordet slutade funka.. touchen fungerade på det stället annars, men när jag skulle skriva så gick det int...
Läs mer

LÄR KÄNNA MIG

1. Vad heter du? Ida 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? östergötland 4. Hårfärg? blond 5. Ögonfärg? grön 6. Hur lång är du? 1.70 7. Kär? n...
Läs mer

Min dag!!

Hej på er!!  Skola har de varit idag, men inte hänt så mycket. Dagen har varit ganska chill ändå, vi hade ju hemkunskap idag och då var vi i Årjäng och...
Läs mer

Nytt iPhone skal

Nu är jag och sofie hemma hos mig och kollar på första avsnittet från säsong 5 av supernatural(!!!) Åkte till ÖB efter skolan och köpte ett nytt skal, f...
Läs mer

Wild Water ny NetEnt spelautomat

NetEnt har lanserat en ny bra spelautomat vid namn Wild Water. Den har många roliga spelfunktioner som vi inte sett tidigare och den kan ge ett skönt tillskott till spelkassan om rätt...
Läs mer

Lifeproof LifeJacket till iPhone 5/5S

Flytväst till din iPhone Lifeproof Lifejacket för iPhone 5/5S är tillbehöret till ditt Lifeproof-fodral som ser till att luren inte sjunker ifall den skulle råka hamna i vatt...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Sov gott

Denna Dagen är redan slut, de går fort. Ligger i sängen i Märsta, inte många nätter kvar på Tingvalla vägen, fy fan vad de ska bli skönt att komma hä...
Läs mer

Rykte: Bilder på plastprototyp av iPhone 6

Allt mer tyder på att Apple kommer presentera en större iPhone i höst. Senaste är ett par läckta bilder på vad som sägs vara en plastprototyp av iPhone 6....
Läs mer