måndag 10 mars 2014

iPhone 5 2014-03-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

20 sanningar om Alicia

Hej alla sötnosar nu tänkte jag göra 20 sanningar om mig själv 1. Jag fyller år 11 oktober 2.jag har 2 syskon 3. jag bor varannan vecka 4. Mitt längsta förhåll...
Läs mer

Outfit of the day!

Hej här kommer dagens outfit! Tröja: Lindex Linne: Lindex Mjukisbyxor: HM iPhone skal: Victoria's secret (för iPhone 5/5s) Kram! //Hanna
Läs mer

Wanties <3

Allt hittar ni HÄÄÄÄÄÄR Denna GALET snygga stora ögonskuggs paletten: 279 SEK Iphone 5/5s skal blått med diamanter: 49 SEK Äkta l246...
Läs mer

Späckat Schema idag..,

Varje morgon på min Cardiotimme så har jag bl.a. en rutin att alltid gå igenom dagens agenda och planera in PT-passen .. När jag såg dagens agenda tänkte jag ge sekret...
Läs mer

THE WEEK THROUGH MY PHONE

1. ATM selfie, fan jag hatar sådana challenges! 2. Mason jar cup 3. Ashes, känner mig otroligt kyrklig. Pappa var stolt över mig nu ,okej.  4.  Is överallt. 5. älsk...
Läs mer

Nu testar vi!

Japp, nu har jag bestämt mig för att faktiskt försöka blogga igen. Sen ifall jag kommer länka min blogg nånstans återstår att se! Kanske blir senare när j...
Läs mer

Nu har jag gjort det. Tror jag.

Hakade på två maratonerfarna grannar för en längre löptur än vanligt. Det gick bra och jag är nöjd men inte lika nöjd som jag skulle varit om jag vetat at...
Läs mer

Lifeproof LifeJacket till iPhone 5/5S

Flytväst till din iPhone Lifeproof Lifejacket för iPhone 5/5S är tillbehöret till ditt Lifeproof-fodral som ser till att luren inte sjunker ifall den skulle råka hamna i vatt...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Cognac Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Svart Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case i svart äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är magnetisk och av...
Läs mer

Mustard Seed Screen Protector in Crystal för iPhone 5/5s

Skydd mot repor är ett måste, och Mustard Seed Easy Paste Skärmskydd till iPhone 5S / 5 är den perfekta lösningen. Detta skräddarsydda skärmskydd låter de leva...
Läs mer

Olloclip 4-IN-ONE iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip 4-IN-1 är en kameralins för iPhone som innehåller fisheye, vidvinkel och 2 Makro linser i ett litet, praktiskt paket som lätt f...
Läs mer

Logitech PowerShell, handkontroll till iPhone

Logitech PowerShell™ (handkontroll + batteri) till iPhone 5/5S och 5e Gen iPod Touch är en kombination av mobil spelkontroll och extra batteri som gör att du kan spela, prata, surfa, skjuta...
Läs mer