tisdag 11 mars 2014

iPhone 5 2014-03-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

30 frågor om mig själv

konstiga frågor.. 1. Hur gammal är du om fem år? ~ Haha, 22 år :) 2. Vem vet allt om dig? ~ Mina närmsta kompisar 3. Hur lång är du? ~ 1.72 trooor jag! 4. F2...
Läs mer

Wanties

Mina wanties idag!   1. Chanel Parfume iPhone case - HÄR   /   2. Chanel liknande väskor - HÄR
Läs mer

Frågor

Har försökt komma på lite frågor som jag ska besvara i detta inlägg. Skulle gärna vilja att ni röstar nedan om vad ni tycker om dessa inlägg. PUSS En bra svens...
Läs mer

hundra

Information om dig: 1. Fullständigt namn? - Saga Tulia Sol Blidgren 2. Ålder? - sexton, sjutton om tre månader 3. Födelseort? -Huddinge 4. Nuvarande ort? – Guldsmedshyttan 5. Sko...
Läs mer

3Dskrivare nr 5 dök just upp!

av hato (Postat tis, 11 mar 2014 09:06:09 GMT) Förstår ni varför mina skiftnycklar i PLA inte fingerade, tack' Skickas från min iPhone via Tapatalk
Läs mer

No knussel

Igår ringer IT hos nya arbetsgivaren (1,5 mån i förväg) och meddelar att dom ska beställa en ny Iphone 5S till mig och bara undrar om jag vill ha den i guld, silver eller rym...
Läs mer

Besök på pappas jobb

Idag ser det ut att vara en härlig vårdag ute med sol. Snart ska vi ut på en springtur och sedan ska vi fara och hälsa på hos pappans jobb. Vi ska först äta kina bu...
Läs mer

11 mars (Iphone update)

Hallå där, kött och blåbär! Vaknade för 5 min (och det första hon gör är att blogga, omg..)Haha!! Tänker att Elin W säger så i sitt hu...
Läs mer

iOS 7.1 ger nytt liv åt iPhone 4

Det är extra trevligt när ett uppdaterat operativsystem ger mer glans och liv åt gammal hårdvara. Nya iOS 7.1 har förbättrat prestanda och användbarhet för gam...
Läs mer

Amen visst.

Min mail är tillfället fuckad. Min iPhone 5 vill inte installeras korrekt. Tekniken har sabbat min stämning totalt haha. Teknikens under spelar mig ett spratt och det räcker f...
Läs mer

90 tråkiga frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Soffan1997 3. Hur lång är du? 170 4. Vilken är den senaste filmen du set...
Läs mer

Träningsvärken kom som...

...ett brev på posten efter lördagens långpass på 21km. Inga känningar av vare sig löparknä, benhinnor eller någon annan åkomma utan bara ren jädra t...
Läs mer

Upprörd

Ni vet när ni alla fick damp på mig på ask när jag nämnde att jag tyckte den socialdemokraterna gjorde var rätt? Att vi ska stoppa invandringen? Här har vi ett fkn...
Läs mer

iOS 7.1 snabbar upp din iPhone

Känner mig lite stolt över att ha fått den uppmaningen från just mamma som blir mer och mer digital för varje dag som går, ett stort ögonblick! Apple har framf24...
Läs mer

Tisdag

ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!!!! FICK MIN IPHONE 5 C I RÖD/RÖSA IDAG! YEEEEEEEEES!! Men iallafall, idag var jag i skolan och sen gick jag hem och fick min mobil, sen resten av tiden h...
Läs mer

Läckorna kring HTC One 2014 med uppgifter om hårdvaran

HTC har inte lyckats med sekretessen kring årets upplaga av One. Telefonen är en av de sämst bevarade hemligheterna i mobilvärlden på senare år, med många bilder, v...
Läs mer

Iphone :)

Barnen är rena och huset är rent, nu inväntar jag läggdags då barnen bråkar konstant och mitt huvud håller på att explodera... Tror jag druckit lite för l...
Läs mer

50 frågor !

1.  Vad heter du? Annie 2. Hur gammal är du? 22, blir 23 i år 3. Vart bor du? I forshaga 4. Hårfärg? Nu har jag väl röd/brunt med en gööör snygg utv...
Läs mer