söndag 1 september 2013

iPhone 5 2013-09-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tillbaka ... Igen!

Nu kan jag börja blogga igen för har fått en ny telefon, en iPhone 5. Weeei glad tjej! Åkte ju på en tredje resa till Italien och som vanligt var det bäst! Vill åka...
Läs mer

Helgen

Har haft en riktig myshelg med familjen och bästa pojken! Åkte till Värmland igår och köpte en iPhone 5 till mig, sen blev det lunch hos farmor och sen iväg på mark...
Läs mer

i love you. but like a friend or more?

Tjo, kass uppdatering precis som jag varnade er! men nu är jag i alla fall äntligen hemma. anledning till att jag inte bloggade berodde på att min mobil tydligen inte hade laddats ina...
Läs mer

Massa Jordgubbsplantor

Idag har jag grävt upp massa jordgubbsrevor och planterat 49 st av sorten ZefyrHelt otroligt av 5 "moder plantor" blir det 49 nya plantor. Det kan man kalla att få valuta för...
Läs mer

HEADSET

Köpte ett nytt iPhone 5 headset här om dagen. Fantastisk bra investering. VILKET LJUD?!! Blev chockad över hur dåligt mitt gamla headset var när jag prövade det nya liks...
Läs mer

Antingen eller frågor

1. Svart eller vitt? - Svart. 2. Hund eller katt? - Katt. 3. Iphone eller Samsung? - Hmm.. Tror det blir samsung! 4. Tvspel eller datorspel? - Både 5. Singel eller upptag...
Läs mer

Umeälvsloppet, en stafett att minnas

Helgens andra tävling avklarad! Det som skulle bli 3.29 kilometer blev 11.69 kilometer. Vi från Brux Löpargrupp åkte upp till Umeå för att köra en 17 km lång...
Läs mer

13!!

Idag är det första september och det är bara 10 dagar tills jag blir 13 år, längtar så! Har redan fått en present, min iPhone 5. Jag skulle egentligen få den...
Läs mer

100 frågor.

1. Hur gammal är du om fem år?  22 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min säng lol 3. Hur lång är du? 167 typ 4. Vilken är den senaste filme...
Läs mer

Biotime!!

Hej!:D i helgen har jag vart med Hanna från igår tills idag:D På lördagen så ändrade de busstiderna...:( så 4 bussen gick inte:( och min mamma kunde inte köra...
Läs mer

rättning i leden

nu ska jag recensera att dricka alkohol efter en vit månad fredag: tar 1 GT och blir direkt skönt hjärnskadad. instant filter på alla intryck, det blinkar, dunkar och folk skrike...
Läs mer

Fri i morgon:)

Måndagar tycker jag om, för det är min fridag :)) I morgon ska jag in till Emporia o mysa med en vän och lämna in min Iphone 5 oxå, då startknappen lagt av. Blir v...
Läs mer

I am a iphone freak

Oh my god va jobbigt det är att inte ha iphone! Det är inte det att min lånetelefon är dålig eller så, men jag hittar inte det jag söker på den. Jag vet...
Läs mer

Just nu: Stor jakt i Vallentuna efter skottlossning i Upplands-Väsby

Polisen har stoppat 4-5 fordon i ett försök att hitta en gärningsman efter en skottlossning i Upplands-Väsby tidigare på kvällen. Poliser ur två polispiketer samt...
Läs mer

Just nu: Misstänkta gärningsmän identifieras i Vallentuna centrum

Polisen har stoppat 4-5 fordon i ett försök att hitta en gärningsman efter en skottlossning i Upplands-Väsby tidigare på kvällen. Poliser ur två polispiketer samt...
Läs mer

Ny mobil!

I november går äntligen mitt abonomang ut på min Samsung Galaxy S2! Vilket gör att jag tänker köpa en ny mobil i november! Jag har att mobilerna bara blir större oc...
Läs mer

Wake me up when september ends.

Dags för mig att äntligen se ''små citroner gula''. Är lite på tiden! idag har jag inte gjort mycket alls, åkte ner till gymmet vid 3. Mötte upp Han...
Läs mer

Jätte mini bloppis!

Blir en väldigt liten bloppis, så ja. Haha! Ska rensa ur min garderob någon dag när jag har tid så kommer nog upp en större sen! nu är det så här a...
Läs mer