torsdag 5 december 2013

iPhone 5 2013-12-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Min dag

Jag och mamma gick ner till stan runt 5 tiden, inväntade syster som skulle köpa min iPhone 4S sen sprang jag och mamma på stan lite. Blev att ta tåget med min prins, skillnaden va...
Läs mer

det är som ett under ibland jag undrar hur jag klarar mej från att gå under

Information om dig: 1. Fullständigt namn? - josefine sofia maria enell 2. Ålder? - sexton barreeee 3. Födelseort? - örebro 4. Nuvarande ort? - guldsmedshyttan.. 5. Skola? – lindes...
Läs mer

Gillar inte blixt

Hej bloggishen, hihi! Kom hem från skolan 1,5 timmar efter vi slutat för det regnade så mycket att jag och Fanny inte orkade gå hem, vi "pluggade" i ett tag och vandrade...
Läs mer

Iphone 5

Hej! Sorry för lågt bloggande men jag har haft ganska fullt upp:( 
 Idag fick jag min kära mobil! Är så glaad! Äntligen bra kamera på mobilen... 
 Iaf. Nu så...
Läs mer

From my Ebay

Iphone 5 case KENZO, finns i flera färger 78:- HÄR / Svart vit bag 114:- HÄR / Byxor med silver dragkedja, finns i flera färger 68:- HÄR / grå peplum topp med spet...
Läs mer

Inget upp eller ner: USB Type-C kan anslutas från båda hållen

Det är måhända ett mindre problem, men alla har säkert minst en gång försökt sätta i en USB-kabel åt fel håll. Både USB- och micro-USB-kablar ha...
Läs mer

Plex uppdateras med nytt utseende

Plex från Plex Inc. har uppdaterats med nytt utseende och ny mediaspelare. Plex, som är en app som låter dig strömma din musik, filmer och foton till din iOS-enhet från din...
Läs mer

lucka nummer 5

Dessa bilder är tagna 2012, tvingade ut min kusin på en photoshoot under sensommaren och vi fick till många bra bilder! Alla är tagna med min iphone 3gs.
Läs mer

VÅRAT HEMLIGA PROJEKT

Hej alla goa! Berättade ju för er att jag, Ida och Robin skulle göra någon skoj efter skolan! Sååå.. Vi alla slutade runt 3 tiden, sedan gick vi upp mot media och f...
Läs mer

Apple tecknar avtal med China Mobile – Affärsvärlden

Apple tecknar avtal med China MobileAffärsvärldenApple tecknar avtal med China Mobile. Av: Direkt / Affärsvärlden Publicerad 5 december 2013 08:08. Apple har tecknat ett avtal med...
Läs mer

100 frågor bitches

1. Hur gammal är du om fem år?  22  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Rågis 3. Hur lång är du? 163 tror jag 4. Vilken är den...
Läs mer

300 frågor såhär i stormen

Eftersom att stormen är läskig och skakar om hela mitt hus, så tänkte jag distrahera mig ifrån den lite! Så nu får ni läsa om 300 frågor! ;) 1. Vad ä...
Läs mer

All I want for christmas is an iPhone 5!

Jag har undrat ett tag varför min iPhone har blivit så jävla seg. helt beyond alltså.   hmm.. Tror ni det spelade in att jag hade en sisodär 4200 bilder? Som jag fick ra...
Läs mer

100 frågor om mig :D

Hur gammal är du om fem år? 21 :D 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?Albena :D 3. Hur lång är du? 161 cm 4. Vilken är den senaste filmen du sett?...
Läs mer

En ny utmanare till Dropbox kommer till iPhone

Denna utmanare i molnlagring kommer från ett av våra grannländer, Norge. Tjänsten heter Jottacloud och finns för Windows, Mac, iOS och Android. Precis som Dropbox så fin...
Läs mer

Wanties

Har inte så mycket att säga om skolan idag, så här kommer en bild på saker jag vill ha: [Bild] 1. Victoria's secret body mist 2. Beanie 3. Sminkprodukter från Mac...
Läs mer