torsdag 12 december 2013

iPhone 5 2013-12-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Olloclip Telephoto Lins iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip Telephoto + Circular Polarizing lens (CPL) tar dig närmare motivet, minskar bländning och gör färgerna mer verklighetstrogna...
Läs mer

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

Ni med barn runt 8 månader där ute

Behöver lufta en fundering. L vaknar 1-2 ggr/natt. Vilket i sig är drygt, men jag är ändå väldigt nöjd med det. Natten som var såg ut som följer: Somnade...
Läs mer

times 3

iPhone 5/Instagram     Jag försöker verkligen inte tråka ut er med alla dessa häst-uppdateringar, jag lovar. Men det är liksom lite här jag hänger nuf2...
Läs mer

Julklappstips #1

Att hitta julklappar till alla sina nära och kära tycker jag är mycket roligt! Bäst är det ju när man får önskelistor som man kan gå efter och köpa p...
Läs mer

Fakta

SMÅFAKTA Namn:  Lisa Slottner Smeknamn: Lisa, lis, fisa och lilllisa Född: 21 oktober  Bor: Kungsbacka Familj: mamma, pappa, 3 syskon  Skola: Nova FAVORIT Fä...
Läs mer

7 saker vi INTE kommer sakna med 2013

Ett nytt år nalkas och med de här sju punkterna i ryggen säger vi det tillsammans: ÄNTLIGEN! 1. Kändisar som inte kan uppföra sig som folk Skaparen av Idol, Simon Cowe...
Läs mer

Tävling: Vinn biljetter till Hobbit: Smaugs ödemark!

I morgon, 11 december, har storfilmen Hobbit: Smaugs ödemark svensk biopremiär och det firar vi med att tävla ut fem exklusiva kit. Filmen är den andra i trilogin som bygger p22...
Läs mer

Hårda paket för Djurgårdare

Julhandeln är i full gång och här ovan presenterar vi några hårda klappar som garanterat uppskattas av alla Djurgårdare. Du hittar dem på julmarknaden på Serge...
Läs mer

Recension: Blendimals – humor möter plattformspussel (iPhone, iPad)

Vi är duktiga på spel i Norden, megahits som svenska Candy Crush Saga, finska Angry Birds och danska Limbo talar sitt tydliga språk – här finns kreativitet och know-how. Nu ä...
Läs mer

Torsdag

Åh, började dagen med julfrukost och julklappsutdelning hemma hos vår underbara klassförståndare! Är hon inte för go?! Efter det så gick jag och lämnade i...
Läs mer

18 år!!!

Äntligen är jag 18 år, dagen jag väntat på länge! Fick 33k, sexigt nattlinne, cinderella min iPhone 5 som tidig födelsepressent och sist men inte minst 800k...
Läs mer

Julens hetaste kameror

Den idag mest använda kameran är iPhone och självklart har kvalitét och snabbheten förbättrats väsentligt i smartphone kameror generellt de senaste fem åren. D...
Läs mer

Fina bilder

Nu är jag i gång och använder min nya iPhone. Via iTunes la jag över och hämtade upp alla appar, kontakter och bilder mm från min gamla mobil till min nya. Det tog en li...
Läs mer

En lånetelefon

Jahaja, om det möjligen är så att ni har funderat den senaste tiden eller de senaste timmarna vem som är "den största idioten som stått i ett par skor". D22...
Läs mer