lördag 7 december 2013

iPhone 5 2013-12-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Information

Min frukost idag var ganska lyxig, jag drack te och åt glass medan jag myste framför tvn och kollade på Mysteriet på Greveholm Här kommer lite fakta om mig; Jag har en blog...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Vinnarna

Självklart är det den guldiga jag har köpt! Den är bara så underbar, älskar den. Om man känner mig väl så är jag en silver tjej, älskar smyck...
Läs mer

Ny mobil snart...

Hallå bloggläsare Jag vill bara säga att jag snart kommer få en ny mobil. En iphone 5. Det ska bli kul, för jag har ju nu en samsung med massor av sprickor i. Men jag kommer...
Läs mer

Dagens..

Dagens humör: Glad Dagens mående: braaa Dagens frisyr: Utsläppt Dagens smink: concealer, puder, mascara ögonbrynspenna Dagens klädsel: Vita jeans frå...
Läs mer

White on white

En flytt kan nog vara det mest effektiva sättet att förnya sin inredning på. Vare sig man vill eller inte. Jag flyttade från en 1960-talslåda i ett plan som gav en perfekt in...
Läs mer

Skrivarförval och Pages ´09

Nyligen börjat använda pages. Har pages 09 (4.0.3) Provat installera 5.0 men gillade den äldre versionen bättre. Tagit bort den nya i coh med att alla dokument annars öppnade...
Läs mer

Comment on Awesome Full Width Post by rep iphone

- iPhone 5 byte av svart eller vit baksida. 1000:- Väntetid från 15 min.
Läs mer

Joan Baez!

Joan Baez med låten Diamonds and Rust. Hon är en av mina favoriter och har så varit så länge jag kan minnas. Hon har så otroligt vacker röst och skriver så fin...
Läs mer

This is how I made the scarf

http://hastlund.se Oavsett vad du planerar f??r din mor denna mors dag, gl??m inte att tacka henne f??r allt hon har gjort under de v??xande skeden av ditt liv. Vissa kanske tror att de kan titta p?...
Läs mer

FOR LIFE

Mitt nya Iphone-skal som kommer från ForLife.nu  ForLifes grundidé är att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för Cancerfonden....
Läs mer

hundra frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 20 bast 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma och lillasyster :):) 3. Hur lång är du? 169, alltså jag vet inte, en...
Läs mer

my wishlist christmas 2013

1. mbmj plånbok - en sådan här fin men otroligt dyr liten sak har stått högt upp på min önskelista ett bra tag. otroligt fin!! love it. dear santa.. 2. brun...
Läs mer

Svar på frågor! ;)

Hej! Jag fick en kommentar med lite frågor i så jag tänkte svara på dom nu Har du nåt husdjur? Ja,Fyra stycken. Hur ser ditt hus ut? Som ett hus tror jag väl... Ha...
Läs mer