fredag 13 december 2013

iPhone 5 2013-12-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Glad Lucia!

Det är verkligen inte ofta som jag finner tid att blogga men nu är ett sånt tillfälle:) Gillar ju att blogga så jag gör ett försök att hålla min blogg vid...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Olloclip Telephoto Lins iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip Telephoto + Circular Polarizing lens (CPL) tar dig närmare motivet, minskar bländning och gör färgerna mer verklighetstrogna...
Läs mer

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

Julkalender #14 - 2013

WEBHALLEN: - Super Mario 3D World (WIIU) 429 kr - Netgear WNR3500L - 802.11n / 300Mbps / 1Gbits / Öppen källkod 359 kr - SAMSUNG Tab 3 7" / 1.2 GHz / 1GB / 8GB / White / Android 4.1...
Läs mer

Gratis iCloud inte lockvara

iCloud, ni vet? Apples molntjänst som är gratis. Ringer det en klocka? Saken är dock den att iCloud inte är gratis. Och jag har svårt att bestämma mig för om iClou...
Läs mer

JAG LEVER

Tänkte bara tala om att jag faktiskt lever och inte lagt ner bloggandet! Min iPhone 5 (som jag har alla bilder på, tar alla BRA bilder med och bloggar med) har nämligen varit inl228...
Läs mer

Klumpig, klumpigare, klumpigast.

Alltid lyckas jag. Alla som känner mig vet att jag är klumpig. Mina systrar brukar skratta åt mig om saken lite nu och då och likaså Andreas. Suck, inte alltid så l228...
Läs mer