onsdag 11 december 2013

iPhone 5 2013-12-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Julklappstips 1

Detta tipset är mer tips vad man kan önska sig av sina föräldrar eller släktingar! Jag brukar själv önska mig de större sakerna jag vill ha av mina för2...
Läs mer

Företaget bakom Candy Crush kommer inte börsnoteras

Svenska spelutvecklarföretaget King väntar med lanseringen på börsen för att bevisa att de inte är en ”one hit wonder” Det är företaget King som är skapar...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

homeland

iPhone 5     Hej hej hej hej! Jag har varken haft tid eller lust att blogga det senaste, men nu är jag HEMMA i alla fall! Pappa hämtade mig på flygplatsen i måndags och...
Läs mer

Too Faced våren 2014; Haute Chocolate

Håll i chokladen, för här kommer spännande nyheter! Sedan jag först fick nys om Too Faced har jag varit förälskad i deras produkter och förpackningar. Och v2...
Läs mer

#JULKLAPPSKONST

JULKLAPPSKONST   Jag har bestämt mig för att sprida lite julklappskonst, så därför har jag tagit fram ett förmånligt pris för mina mobilskal, 150 kr + fri...
Läs mer

Grön Onsdag: Models Own – Emerald Black

Välkommen till veckans Gröna Onsdag! Hurra för ännu en dag full med gröna manikyrer! Jag hoppas du är med idag? Vi kör med inLinkz som vanligt, jag lovar dig att de...
Läs mer

Vaken och väntar.

Jag vill så gärna tro att det är mer än förvärkar alltså. Jag slutade klocka dom vid 2 inatt, då kom dom med 10-20 minuters mellanrum så. Sen dess har j...
Läs mer

ios 7s batteritid på iPhone 5

Hej! Jag har förstått att ca 74% ios-användarna har uppgraderat till ios 7. Jag hade nog själv tillhört den gruppen om det inte vore för att jag har hört från...
Läs mer

Två veckors diet avklarad

14 dagar! Jag är nu uppe i 14 dagar på min diet och har tappat ca 3 kg. Jag vet att det mesta bara är vätska men de känns bra att någon skillnad händer. Så l...
Läs mer

Julen smyger på...

Jag har alldeles för lite julstämning än. Delvis har det sina naturliga orsaker, då vårt hem har varit mer eller mindre upp nervänt senaste månaden. Nu b246...
Läs mer

Frågor och svar

Bilden tagen för sex år sedan, innan vi frågat chans på varandra. Hur träffades du och din man? Har ni länge varit tillsammans? Svar: Jag och maken kommer från sa...
Läs mer

Vad låg i paketet?

Ja vad låg i paketet ? Jo, eftersom jag har väldigt mycket saker som är till iPhone 4, dvs högtalare, laddare osv. Så vill jag gärna kunna använda det utan att beh...
Läs mer

utan iphone

Hej ! Kunde inte blogga igår kväll för att min mobil gick sönder o var tvungen att åka in till stan med pappa vid 19:00.... väldigt roligt! Var då även o handl...
Läs mer