måndag 16 december 2013

iPhone 5 2013-12-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Frågor

Hej på er! Har precis kommit hem från skolan. Hittade 25 frågor som jag svarat på, som kommer nu: 1.Har du några husdjur? - ja, en häst och två marsvin. 2. Namn...
Läs mer

Olloclip 4-IN-ONE iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip 4-IN-1 är en kameralins för iPhone som innehåller fisheye, vidvinkel och 2 Makro linser i ett litet, praktiskt paket som lätt f...
Läs mer

Olloclip Telephoto Lins iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip Telephoto + Circular Polarizing lens (CPL) tar dig närmare motivet, minskar bländning och gör färgerna mer verklighetstrogna...
Läs mer

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

Monday

5 skoldagar kvar. Wow, jag sprudlar av lycka. Inte så oväntat att jag försov mig idag igen. Dock har jag en godtagbar ursäkt(försöker inbilla mig själv det). L22...
Läs mer

Recension: Nokia Lumia 1020 – telefonen med 41 megapixlar

Nokia Lumia 1020 är telefonen med 41 megapixlar tillika den första Windows Phone-telefonen vi testar här på Array. Det borgade därmed för ett extra spännande test....
Läs mer

GRYMMA JULKLAPPSTIPS

Som jag har berättat har jag beställt den nya iPhone 5s som jag precis har fått hem och jag älskar den verkligen. Jag har haft iPhones sen 3an fanns och jag har alltid haft skal p...
Läs mer

8 dagar till julafton!

Woop woop!   Hur har ni det i julstöket? regn och +7 ger ju inte direkt julkänsla men man får ta det för vad det är ;)   Mejis är fortsatt hemma med tungandnin...
Läs mer

Julklappstips!

Det här är typ världens bästa uppfinning! En nödladdare till mobilen som enkelt får plats i väskan! Min mobil laddar alltid ut sjukt fort och det är rätt...
Läs mer

WordPress 3.8 tonar ned för redaktörerna

I senaste version 7 och 7.5 valde EPiServer att gå från svart till vitt. I den senaste större WordPress-uppdateringen gör open source CMS:et det motsatta och hakar därmed p...
Läs mer

QA

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Jag heter Johanna Maria Sofia Collin.  2. Vilken/vilka låt/låtar är bäst just nu? - Det är nog 3 låtar av One Directio...
Läs mer

Fototriss behind the scenes

Varje vecka brukar jag delta i fotoutmaningen Fototriss. Det går till så att på lördagsmornarna, typ klockan 10 när jag nyss vaknat och fortfarande ligger kvar i sängen,...
Läs mer

Skype med bästa<33

heej  Idag var det en ganska så där dag... Ja den kunde vara mycket bättre❤️ Min Mobil cp:ar och batteriet dör VÄLDIGT SNABBT❤️ Jag skypade med min syrra(låtsas sys...
Läs mer

Min förändring på två år.

Jag har bloggat i snart två år på samma blogg, jag satt och kollade igenom mina gamla designer och bilder och man märker att på ett år har de förednras en hel del....
Läs mer