onsdag 18 december 2013

iPhone 5 2013-12-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sony Xperia M

Min gulliga mamma! hon går igenom något jobbigt just nu och jag kan inte göra något åt saken mer än att finnas där för henne det hoppas jag att hon k22...
Läs mer

Kladdkaka Blondinbella – Listan över mest sökta ord 2013

Google har nu kommit ut med listan över mest sökta ord 2013 i Sverige. Och det är allt från enstaka ord till meningar. Listan återpubliceras från Google på My...
Läs mer

Metod för att generera +169 leads per dag – (se screenshots)

Det är nu officiellt. Ni har svarat och jag har lyssnat. Det överlägset vanligaste svaren kunde ungefär summeras så här… ”Jonas, jag behöver skaffa nya leads och...
Läs mer

Säljer iPhone skal 10-20 kr!

Jag beställde en ny mobil idag vilket gör att jag har en väldans massa skal till iPhone 4 som jag vill bli av med, tänkte att jag kunde försöka sälja dem för 1...
Läs mer