måndag 9 december 2013

iPhone 5 2013-12-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ännu mera snö!

Igår var Jacken och jag ute och åkte pulka för första gången för säsongen. När det snöade som värst. Hjälp vad blöta och kalla vi blev......
Läs mer

Hur Hide Folder i iPhone - Datorer - Mjukvara

iPhone är en pekskärm mobiltelefon som har mycket väl accepterat bland mobiltelefonanvändare i en rekord tid. De eleganta och sofistikerade funktioner har dekanteras så mycke...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Rekreation och livliga drömmar

Jag kommer inte ihåg sist vi tog det så lugnt en helg! I fredags fick Elina följa med en kompis och dennes mamma på en julshow i Knivsta medan jag, Elliot och Levi åkte till...
Läs mer

Typo – iPhone-skal med inbyggt tangentbord

För de som saknar de fysiska tangentbordet på iPhone finns Typo, ett skal med inbyggt tangentbord. Enligt AllThingsD har amerikanen Ryan Seacrest, känd som värd för American...
Läs mer

Lennart Papphammar till Madeira, dag -2 och -2

Hej!Ibland är det Lennart som åker, ibland Papphammar.. Dag -2, lördag 7/12: Efter att ha vrålstädat stugan samlade jag ihop allt som skulle med från stugan och for mot...
Läs mer

En lista på 80 frågor. För att jag är uttråkad och stal den från Nina

1. Hur gammal är du om fem år? 27 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Nicklas Ninis 3. Hur lång är du? 165 cm 4. Vilken är den senaste filmen du set...
Läs mer

Veckan som gick: Nyhetsbrev från Kina/Asien vecka 49

Sedan Storbritanniens David Cameron och USA:s Joe Biden lämnat i veckan avslutat sina besök i Kina, har rapporteringen härifrån präglats av framför allt två äm...
Läs mer

Facit till Julkalendern den 9 december 2013

Eftersom allt är absurt idag, ska jag tala om vad som försiggår i kommentatorsbåset – sådant som mig veterligen inte har ett dugg med gåtan att göra men som är...
Läs mer

Bänkpress och äntligen det nya rehabschemat!!!

Idag var jag iväg Hos Petter på Smålands rygg, han och Jesper har suttit och grejat med mitt rehabprogram ett tag nu. Lägger ut bilder på övningarna och så sen!...
Läs mer

Julmarknad

Det var julmarknad på hk igår! Det var typ som ett konvent... alltså alla grejer dem sålde. Hade typ allt... Har en massa naruto/black butler/pokémon osv. poster, har ett par...
Läs mer

DAYS UNTIL

1 dag till jag får hem min efterlängtade lagade iMac! Hoppas nu att den funkar som den ska! 2 dagar tills jag har studiedag! Ska förhoppningsvis spenderas med mina absoluta favvo v...
Läs mer

About Us • Aricept bieffekt

__*__ Kop ARICEPT pa natet __*__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . NSAID. Dosering och anvisningar Aricept kan inte användas hos patien...
Läs mer

Ingen mobil, snö, ny vecka.

Hej Babes! I torsdags lämnade jag in min älskade iPhone 5 på lagning, skärmen har total spruckit, så jag väntar just nu på en helt ny, tills dess lever jag med en...
Läs mer

BREAKING: Apple har nu lanserat iTunes Match i Sverige

Apple släpper nu efterlängtade iTunes Match till Sverige, Danmark, Finland och Norge. Nu kan du med hjälp av denna tjänst synka hela ditt musik bibliotek på iCloud. När...
Läs mer