söndag 8 december 2013

iPhone 5 2013-12-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Godmorgon

Godmorgon till er trogna läsare som fortfarande klickar er in här även om jag knappt uppdaterar. Det kanske blir bättring på det, jag har inte bestämt mig än om jag...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

The sapphire.

Tittade lite på stenar igår, ett par av oss gick loss men jag är ganska försiktig eftersom jag vill helst inte samma på mig i onödan. Jag tänker mer på vad jag...
Läs mer

Bowlingkväll lite till ..

Börjar med att kvickna till på mr Amt. Min älskling ligger som Törnrosa kvar hemma. Blev sent Igår ( ur vårt tidsperspektiv ) innan vi väl kom i säng., Bowli...
Läs mer

Krönika: Storleken har betydelse

Storleken har betydelse. Sägs det i alla fall (trots min frus påståenden om motsatsen…). Apple har med iphone 5 och 5S köpt sig tid som egentligen inte finns men lyckats ursä...
Läs mer

Första inlägget

Hej och välkommen till min blogg! Här kommer du läsa om min vardag, mina intressen och mina vänner bland annat. Jag har ett stort intresse av musik och träning vilket du ock...
Läs mer

Lucka 9: Vinn din favorit från Macskal

Vad vill du ha: trasselfria hörlurar i valfri färg, hamburger mini-speaker eller ett valfritt skal till iPhone 5? Dagens lucka presenteras i samarbete med Macskal.se och du får sj228...
Läs mer