måndag 3 september 2012

iPhone 5 2012-09-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

No time to sleep...

Godnatt eller snarare god morgon på er! Själv har man inte kunnat sova en endaste blund inatt. Har åkt på en bedrövlig förkylning som ´hållt i sig i ca en vec...
Läs mer

Förlåt.

Jag har inte orkat blogga på ett tag. Är mitt inne i Norgeflyttshysterin, samtidigt som jag ägnar allt för många timmar åt min fina, nya, lilla iphone. Återkommer...
Läs mer

Shop shop shop

Hejsan!   Ojojoj vilken härlig dag det har varit idag!    Idag åkte jag, Nicole och Mayla till flagstaff och shoppade! Mayla är en kompis här, lika gammal som mig,...
Läs mer

My Birthday's Coming Up

ÖNSKELISTA! Canon EOS 550D/18-55 IS Ziperall (Leopard) Converse Jeffrey Campbell  (Lita Spike)   Smink (Makeup store eller MAC) Spegel med belysning Nagel…
Läs mer

Men ååhhh...

Hörde från min mamma att en gynekolog, på fullaste allvar, suttit i TV och pratat om barnlöshet. Hon hade gett rådet att "gå ut och ät, ta ett glas vin och sla...
Läs mer

Snabb lagning av iPhone och iPad

MIn Iphone fick en stor spricka när vi skulle ta kort med självutlösning och den ramlade ned på ett metallgolv typ. Fick tips av en kompis om ett ställe som lagar dem p229...
Läs mer