söndag 2 september 2012

iPhone 5 2012-09-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Intervju med mig

Heej bloggen!! Här kommer en intervju med majj! :D 1: vad heter du? Alma 2: vad heter du i mellannamn? Kerstin och Jessica 4: vad heter du i efternamn?? Berglund 5:vad skulle du vilja heta is...
Läs mer

Följ Zendaya och Bella på mobli

Nu kan man följa Zendaya (http://mobli.com/zendaya96) och Bella (http://www.mobli.com/bellathorne) på mobli! Om du har iPhone/iPad/iPod kanndu ladda ner appen mobli!
Läs mer

Jag har bestämt mig...

Jag har bestämt mig för att bli mycket bättre på att skirva och berätta vad jag gör, och det kommer nu snart bli 100 gånger enklare.. för jag ska, (äntlig...
Läs mer

IPHONE 4S

Hej babes, idag får jag äntligen min iphone och jäklar vad det kommer bli uppdatering!!
Läs mer

Dag.3

Skriv de 5 bästa apparna till iphone! Facebook!Spotyfi!Instagram!Spelen!Vet inte?
Läs mer

GGS

åhh de var så jävla kul igår, helt grymt träffa massa människor!! Tyvärr så tog jag inga bilder eftersom att min iPhone är på lagning :( /Sara
Läs mer

Kantarelljakt

Rekord för i år,fanns hur mycket som helst. Så skönt att vara i skogen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

idag g#246;r jag tv#229; premi#228;rerhellip;

idag gör jag två premiärer såhär på norgonkvisten; blogga via iPhone och dricka kaffe. ska bli intressant och se om det går att lära sig dricka denna social-dr...
Läs mer

~ Say My Name ~ Part 2

Planet skulle landa. Jag satte på bältet, och vi var på marken. Vi gick in i vårt hus och.. wow.. det var stort med vackra tavlor och stora fönster. Jag gick upp till mi...
Läs mer

iPhone // hotellfrukost

kan ju vara något av det bästa ...! Idag ska vi ut på Stockholms gator och utföra lite shopping! Om vi har tur hittar vi frozen yoghurt på hamngatan också hihi! Ha det!
Läs mer

Facebook jävel

Jag är INTE! smartare än femteklassare! Jag vet inte vart hjärnceller tagit vägen...gick på en promenad eller sååå Lovisa har fixat till mig ett Facebook kon...
Läs mer

Lustbarhetens höga pris

På bilden: Nu mår hon bra. Det var ett tag sedan nu. Verkar som att det varit en spontan liten bloggpaus här. Kanske för det inte hänt så mycket under veckan. Men nu ...
Läs mer

Låååång natt

Dett kommer nog bli en lång natt, fösöker och sova men det går inte, vafan är det med mig idag? Har även en konstig känsla i magen -.- Blir nästan sur på...
Läs mer

DITT NAMN ÄR KLISTRAT LÄNGST IN I MITT HJÄRTA

1. Vad heter du? Madeleine  2. Hur gammal är du? 15 3. Vart bor du? Fagersta 4. Hårfärg? Brunett 5. Ögonfärg? Gröna 6. Hur lång är du?...
Läs mer

Iphone

Igår trodde jag att jag tappade bort min telefon..fick panik kunde inte hitta den någonstans hemma men som tur va låg den kvar i min kompis bil :) :) snart måste jag köpa en...
Läs mer

Kulturfestival i full frihet

Med lördagens festival i gott minne ville jag bara skriva några rader om Kungsbacka och kulturen. Det är ju självklart svårt att i ett enda arrangemang under en dag få m...
Läs mer