torsdag 13 september 2012

iPhone 5 2012-09-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kanske borde sova?

Är trött. Som fan. Men har fått sömnproblem. Igen. Great, precis vad jag behöver..  Min mobil dog för ett tag sen, den ligger i laddarn justnu, vill att den ska s...
Läs mer

Au pair skolan

Börjar känna mig färdig på skolan. Super kul att träffa massa nya människor och skapa kontakter så de lär bli en hel del träffar i New York. Iphone 5 sl...
Läs mer

Tjolahopp

Sorry för min dåliga bloggning men vi har så jävla mycket plugg i skolan, fick A+ i historia igår och A- i fysik ba. Jag är bäst. Anywhore SÅ HAR IPHONE 5AN KO...
Läs mer

62 frågor!

1. Hur gammal är du om 5 år? 19 år 2. Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Min hund Cindy 3. Hur lång är du? 169,5 4. Vilken är den senaste film du såg? Mo...
Läs mer

Iphone 5 ? new iphone ?

Asså den nya iphonen ska heta new iphone men tännk om 1 år så är den gammal och ska man kalla den new iphone om 5 år med ? asså det passar inte dom kan kalla den ip...
Läs mer

Jotta bjuder på 5 GB och en synk klient

De flesta av oss har filer på datorn vilka vi närmast skulle gråta blod över om de försvann, men samtidigt är vi nästan lika många som slarvar med back-up (och...
Läs mer

at tierp arena!

Gick upp för några timmar sen men just nu har vi ätit mat och sånt :) Väldigt gott faktiskt! mumma! Snart ska väl jag och jesper in till Byn och köpa godis och s2...
Läs mer

2012-09-13'

o ( Jag vet att ni alla är avundsjuka på min nya iphone 5 btw !!! ) Nu har jag precis kommit hem. Är typ trött ! power walk / joggade 5 jävla km och de tog d...
Läs mer

Beats by Dre Dre studio – perfekta hörlurar till prylar som MacBook, iPad och iPhone

Beats by Dr. Dre Dre studio är det bästa valet vad det gäller hörlurar för mobila prylar som iPhone (och andra mobiler), iPad och till och med Macbook pro (ljudkortet är...
Läs mer

Think Different, but not longer

När jag igår såg vad som kom genom att Apple presenterade iPhone 5 så blev jag verkligen besviken. Jag hade kanske lite högre förväntningar att det skulle komma mer...
Läs mer

Jag drömmer om Apple

Jag drömde om apple! Haha ja jag är ju ett riktigt teknikfreak och älskar nya produkter! Särskillt när dom kommer från Apple för jag har blivit ett riktigt fan av...
Läs mer

Är all publicitet bra publicitet? Med Lilla Hjärtat på rätta stället

Är all publicitet bra publicitet? Förmodligen. Låt oss illustrera med två exempel. Apple och En liten skär och alla små brokiga. Om ni bott under en sten så har ni...
Läs mer

Turtle Beach XP400

Vi har under året som gått testat ett flertal olika gaminghörlurar, både trådade och trådlösa. De flesta vi har testat har varit riktigt bra och vi har än s2...
Läs mer

Några nyheter i iOS 6

Gårdagens presskonferens bjöd såklart inte bara på iPhone 5, Apple visade även upp nya iPodenheter och den senaste versionen av iOS som har versionsnummer 6. Denna version ha...
Läs mer

Besvikelse över nya Iphone

Förväntan är stor på den nya Iphone-modellen som kommer till Sverige den 28 september, men många känner också besvikelse. Bland annat kommer din gamla laddare att...
Läs mer

Fredagshumor: iPhone 5 eller 4S?

Amerikanske komikern och programledaren Jimmy Kimmel och hans crew var snabbt ute och gjorde ett inslag om nya iPhone 5. De gav sig ut på gatorna i USA och lät ett antal personer testa iPho...
Läs mer

arg!

ååh är så himla arg haha.. kan inte föra över mina bilder från iphone till dator, hittar inte min iphone i dator heller, vafan är felet? och sen kopplas den ur...
Läs mer

Iphone konst

Det är svårt att sova om nätterna nu. Kroppen förbereder väl sig. Det klias i bristningarna, min blåsa är minimal så jag springer på toa tusen gånger...
Läs mer

Fiskar som fiskar fan

Well well, idag var vi till Herkules Zoo och kollade lite fiskar och dekorationer till alla akvarium här. Glenn hittade en rot han bara blev tvungen att köpa haha sen blev det lite väx...
Läs mer

100 sanningar om mig!

SENASTE: Dryck: Cola (jag är colaberoende) Telefonsamtalet: Mamma (försover mig på morgonen annars ehehe) SMS: "awwie stackare<3" från Gina (skulle ta hpv spruta idag...
Läs mer

Hitta en rolig App till iPhone


Läs mer

One day left!

Idag har jag haft en bättre dag. Igår ringde min underbara vän och vi tog igen den tid vi inte har pratat på, så 3 timmar satt vi i telefonen och prata och skratta! Det var...
Läs mer

RECENSION: Magine

Som en glad överraskning ramlade en beta-inbjudan från Magine ner i mailboxen i eftermiddag. Jag har testat alla funktioner och här är följer en liten recension. Precis som...
Läs mer