tisdag 4 september 2012

iPhone 5 2012-09-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Goodmorning

Eller ja jag har varit vaken sen klockan fem men ändå. Väntar on da train just nu, hoppas på att detvinte blir några förseningar idag. Igår vart det 30 minuter sent...
Läs mer

Mobil:(

Heej alla!    snart ska jag gå till skolan   men det är en sak jag vill säga först om min MOBIL den gick sönder igår asså min iphone så nu...
Läs mer

Morning!

Tja tja! Nu sitter jag här vid datan en snabbis innan jag måste dra till skolan! Vi har B-språk så vi börjar 08:10 :( Jag försöker få tag i min kompis ebba...
Läs mer

höst

nu börjar det bli höst känner jag, kallt som fan på morgonen sen fint på dagen. Älskar hösten typ den finaste årstiden på året, när det är...
Läs mer

Godmorgon alla!

Godmorgon alla! Blogga aldrig igår för jag orkade inte även om jag bara var hemma hela dagen. Men idag efter skolan så ska jag och mamma åka iväg till Valbo och häm...
Läs mer

dröm

Hahaha drömde att jag hade en iPhone i natt xD
Läs mer

Sömn

Pontus somnade fint vid 23. Själv somnade jag inte förrän 23.45-24 någon gång. Vakna 02.45 och gav ersättning och bytte världens största bajsblöja. F246...
Läs mer

Labor Day

Happy Labor Day Sverige. Eller okej vi firar inte labor day hemma och inget vi gjorde här i Rybacki huset heller direkt. Den enda skillnaden va att både Cheryl och John va hemma trots att d...
Läs mer

Man får väl vara lite glad.. IALLFALL?

INatt somna jag med kläderna på, eller inte inatt imorse runt 5 eller något ! Men iallafall, vaknade tolv du rusa jag ner ut till min fina svarta brevlåda.. JAG HADE F...
Läs mer

En ny iPhone 4

Ja jag fick en iPhone 4 som jag ville ha av mamma och pappa. Lite tidigare men vad gör vem det jag blir glad ändå! Så nu börjar jag anpassa mig lite för igår fick j...
Läs mer

lista ... boring!

1. Vad heter du? Josefina 2. Hur gammal är du? 19 år 3. Vad gör du? Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. 4. Hårfärg? Brunt och en blond slinga på...
Läs mer

Apple har produktsläpp den 12:e September

Denna bild har Apple släppt idag vilket indikerar att Apple släpper Iphone 5 (skuggan) den 12:e September 2012.
Läs mer

Min fula fot

Mina fula fötter Är egentligen fantastiska :) De bär mig genom livet. Tänk vad de kunde berätta, om de kunde alltså :) Jag vill inte stå på dem för tillf...
Läs mer

Iphone 3gs!

Åååh Jag är såå glad nu!! Jag eller pappa då vann en iphone 3gs åt mig på tradera!!ååh va jag ör glaad!! Den kommer typ om några dagar...
Läs mer

Tjeeeenare mannen!

Nu tänkte jag dra dagens Fanny för er! :D Dagens humör: Irriterad och över glad! Dagens frisyr: Hög hästsvans Dagens borde: ha på mig mina läsglasögon p...
Läs mer

13 aug #229;ker vi till TURKIET :)) bokade sammahellip;

13 aug åker vi till TURKIET :)) bokade samma dag Ving släppte sommarresorna... Då testar vi Sunwing west i Side... Har hört flera som varit där och är oxå Supern...
Läs mer