måndag 10 september 2012

iPhone 5 2012-09-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iZettle

Izettle är en kortbetalningslösning för smarttelefoner. Den har funnits ett tag för iPhone och men finns numera även för Android. Med iZettle öppnas nya möjlig...
Läs mer

lyckligare nu..

Halloj! Nu ska jag snart sova, är typ skit trött efter dom 6 timmars sömn jag fick inatt. Imorgon ska vi tydligen ha "norrvikendagen" så jag missar typ min tr228...
Läs mer

Ingen Rubrik.

Har inte kunnat blogga i helgen då jag inte haft tillgång till någon dator och det inte funkar att blogga genom min mobil. Men har länge funderat på att skaffa mig en iphone,...
Läs mer

UNIBROW

Fin skugga där! Som ni ser på fösta bilden har jag varit duktig och gått en sväng. Ungefär 8 km faktiskt! Nu ligger jag i sängen och är trött som fan, sho...
Läs mer

Dagen

Idag var de måndag och jag lagade ett håll hos tandläckaren och har ont nu som jag ej hade innan ! Jag Sog en film idag med mamma dom jag sett innan den heter My sister keeper grå...
Läs mer

Måndag

En lika ljuvlig dag är till ända…vaknade även denna dag av strålande solsken, och ännu varmare. Har nog varit 40 grader idag. Uppe vid 09, frukost som vanligt och lika gott s...
Läs mer

så skönt!

Jag vet inte vad det är med mig, men när jag har bloggat klart och ska lägga upp en bild så stänger jag ner hela google crome och då inser jag att jag faktiskt inte va k...
Läs mer

Blingbling till telefonen

Måste tipsa om sidan Blingskal.com som jag hade ett samarbete med tidigare här i bloggen! Det finns så sjukt blingiga och smarta skal där :) Exempelvis detta skal till iPhone 4/4S...
Läs mer

rosa mobil, iiiiiiiiiiihh !! :D

Var ju som sagt på stan innan idag och det jag fick med mig hem var det här, ett rosa leopard skal eller ja en sån man klistrar på baksidan och framsidan på mobilen, så...
Läs mer

Tidsfördrivning!

100 frågor TIDSFÖRDRIVNING! Vad heter du? Ida Hur gammal är du? 15 Vart bor du? I Sverige   Hårfärg? Blond Ögonfärg? Grönblå Hur lång...
Läs mer