fredag 14 september 2012

iPhone 5 2012-09-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Until the morning sun**

Blev lite fel med T9 på min kära iPhone så rubriken ska stavas såhär!!
Läs mer

WillieDonna posted an update: Ni kan åtnjuta dominerande ljudkvalitet ett påverkad […]

WillieDonna posted an update Ni kan åtnjuta dominerande ljudkvalitet ett påverkad pålitlighet både saken där trådbundna och trådlösa sorter. ni kan begagna din...
Läs mer

Skit korv

Ja men hej på er! lika gla är jag idag. Nej men kan tyvärr inte blogga helt enkelt, på min mac så funkar inte devote sidan som den ska kan inte ladda upp bilder. HATE IT. Sen...
Läs mer

0-1 i matchen mot utvecklingen

I första numret som kom ut av reportagetidskriften Offside fanns en text som jag gillade skarpt. Lars Nylin hade skrivit om marknadsanpassningen inom sporten och hånade hockeybasen Richard...
Läs mer

Skola...

Hej depprimerad tjej! börjar med att jag vaknar av att det regnar in på mig, ja det var ju kul.. kunde inte somna om efter det så jag fick glatt gå upp. sen var det så att...
Läs mer

Compricer och Rangy i nytt samarbete för att ge konsumenter bäst kombination av mobil och abonnemang

Att hitta rätt mobiltelefon och avtal i en djungel av butiker, produkter och erbjudanden kan vara svårt. Därför har Compricer och Rangy startat ett samarbete där konsumenter...
Läs mer

Börjar bli trött...

...på iPhone alltså. TUSAN vad kameran är SÄMST. Försökte ta lite bilder till er nyss, men känns kul och lägga upp suddiga bilder så jag får hoppa. T...
Läs mer

Iphone 5, Apple mot Google och resten av världen, men mobilen är redan föråldrad, nu kommer den nya mobilteknologin

En gång i tidernas begynnelse så kom stordatorerna som var stora dinosaurier eller i varje fall som mindre såg- eller stålverk utefter Norrlandskusten, och lät och luktade u...
Läs mer

NEJ MEN IPHONE!!!!! :(

Min älskade iphone funkar inte som den ska om man säger så... jag skulle leka lite igår och hoppade ner för en sak, a vet inte vad de heter men iaf, jag hoppa och min tele fl...
Läs mer

Apple släpper iOS 6 GM till utvecklare

Efter onsdagens event släppte Apple en Gold Master-version av iOS 6 till registrerade utvecklare. Den har nummer 10A403, och det är högst troligt att vi får se den skarpa ver...
Läs mer

friday

såhär har jag sett ut idag!  Tröja-HM  Byxor - Dr. Denim Skor - Dr. Martens bild genom Iphone som kanske sysn!   FREDAG !  ÄNTLIGEN !   Har vandrat r...
Läs mer

hej alla

idag har jag varit i skolan inte så roligt men  det var bara de gammla vanliga matte som många hatra.idag har jag barat chillat  mbra och ta hand om er ska börja bloggg...
Läs mer

/Lova

vad är en blogg utan såna här listor? Du heter: Anna-Lova Erica Pettersson Smeknamn: Lova, Lovalej, Lovziing, Dasse, Pöti hahahha ne de 3 sista ere bara maya som kallar...
Läs mer

Inget mer plugg ikväll!

Blev ändå inte så mycket plugg blev mer spotify, facebook och TV :D  Nu så ska jag jämföra iPhone 4S, iPhone 5 Samsung galaxy s3   Vilken tyck...
Läs mer

Breaking News

iPhone 5 är ute! Fören jag ska välja kvällens film så måste jag meddela att iPhone 5 äntligen finns i butik! Nej, jag skämtar inte. Kolla fast in på Apple...
Läs mer

14-Sep-2012 20:27

Nya Iphone: Bättre – men också större :: Apple släppte efterlängtad Iphone 5. http://www.svd.se/naringsliv/digitalt/apple-battre-men-ocksa-storre_7495242.svd Premiepension...
Läs mer

Plugg

Nu så ska jag plugga lite matte, lite branchkunskap och lite engelska! Sen ska jag jämföra både iPhone 4S, iPhone 5 och Samsung galaxy s3 eftersom att jag inte rikt...
Läs mer

Iphone 5...

Perfekt tajming för Iphone 5 att komma, mitt och mannens abonnemang går ut i november och de lanserar den redan 25 september så det blir perfekt. Jag är så nöjd med min...
Läs mer

Video: kortfattat om nyheterna i iPhone 5

I denna videosnutt får vi ta del av vilka de största nyheterna är när det gäller iPhone 5. Vi ser också några glimtar av hur Apples nya mobil kommer att se ut. Trev...
Läs mer

Over and out.

Det här är slutet på resan och början på en ny. Nu har jag varit trogen denna blogg i några år och känner att det är dags att göra slut. Mitt liv h...
Läs mer

Ska journalister ha rätt att köra rattfull för att testa det svenska rättssystemet?

Ledaren i GD är principiellt intressant. Betyder det att utländska journalister kan komma till Sverige och köra rattfull för att testa det svenska rättssystemet? Ska vi ha et...
Läs mer

Msp på iPhone

Jag är inne på min iPhone som ja fick igår ;) fyllde år igår ~ Så jag är nu inne på Msp på mobilen :)
Läs mer

Kommer du köpa iPhone 5

Kommer ni köpa nya Iphone 5 när den kommer?
Läs mer

iCloud – allt du behöver veta om Apples molntjänst

Du har med största säkerhet hört talas om iCloud, Apples molntjänst som ersätter tidigare så hårt kritiserade MobileMe. Apple har gjort ett rejält omtag om sin...
Läs mer