fredag 21 september 2012

iPhone 5 2012-09-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vi som beställt iPhone 5 från Telia

Tänkte starta en tråd där folk som köpt iPhone 5 från Telia kan diskutera. Vi kan börja med den otroliga segheten när man ska beställa. Jag har nu suttit vaken...
Läs mer

iPhone 5 Priser i Sverige

Vid midnatt så kunde ni utan insideconnections börja köpa/beställa den nya iPhone 5. Utan att veta innan vad den skulle kosta.. Som om det hade nån betydelse för dom...
Läs mer

Teknikens tidslinje

1970 Färgtelevision i Sverige (jag hade min första senast 1971) 1971 Första e-postmeddelandet sänds 1977 Första datorn för privat bruk 1981 Serietillverkad bärbar d...
Läs mer

JA ! Där satt den äntligen !

Nu äntligen är den beställd herre min skapare vad det var jäkligt att beställa den då. 00,01 den 21 september gick det att börja förbeställa den. Men d2...
Läs mer

Burträsk mitt i världen, enligt Apple Maps på iOS 6

Till sist har Apples nya mobiloperativ tagit sig ur beta-stadiet och släpps ut i verkligheten. Så hur har det då tagits emot? Minst sagt negativt nu de första dagarna då stor...
Läs mer

Bara något litet

Åh, jag tycker verkligen om livet så mycket just nu. Jag är inte van att må så här bra, det var så längesedan sist. Inatt beställde jag nya iPhone 5 och i...
Läs mer

Three is a magic number

Snodde en lista av mazter Hanapee     Tre saker jag inte förstår mig på: Vem som är Schibbye och vem som är Persson, hur jag ska ta mig vidare i bubblemania oc...
Läs mer

Juste

Glömde skriva det i de andra inlägg jag gjorde nyss, men nu när jag jag iPhone så kommer jag nog att göra många inlägg per dag + massa bilder såklart :) Men nu...
Läs mer

100 meningslösa frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 22år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  becca 3. Hur lång är du? 172 tror jag 4. Vilken är den senaste filmen d...
Läs mer

FREDAG

Fredagen har varit så mysig. Köpte iphone idag, åh gud snacka om glad. Senare när jag och älskling kom hem, så myste vi och satt vid datan.  Sitter och kollar...
Läs mer

iPhone 5 lägsta pris vid förhandsbokning

Som säkert bekant går det nya att föhandsboka iPhone 5 hos de flesta mobiloperatörerna i Sveirge. Hos t.ex. Telenor och Tre kan du förhandsboka din iPhone 5 om du samtidigt t...
Läs mer

PARTY

som slutade tidigt för min del och jag drack inget, har basketläger imorgon så måste vara pigg! förlåt för ur dåligt bloggande också, tänkte blogga...
Läs mer

Knas dag. Minst sagt

Jag hade planerat att gå till skolan idag. Ställde väckarklockan och allt. Men sen vaknade jag innan väckarklockan av en grej, som jag inte kan ta upp på bloggen.. Det ä...
Läs mer