lördag 8 september 2012

iPhone 5 2012-09-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fantastisk marknadsföring.

En man i Trondheim har fått lära sig att kodlås på telefoner inte är att leka med.  Efter att mannen hade lånat ut sin smartphone till sin knodd möttes han...
Läs mer

Tävling

Godmorgon sötnosar! Tänkte bara säga att jag är med och tävlar hos den här tjejen om ett iPhone skal. Hihi! Gå in och kolla tjejens blogg så hon får bes...
Läs mer

Inleder dagen med en chai latte

Godmorgon! Nu är det min tur att vara förkyld vilket i och för sig inte är konstigt eftersom båda barnen varit det sen förra lördagskvällen men det suger. Jag...
Läs mer

Utvecklingen av iPhones kamera

Utvecklingen av mobilkameran har kommit långt. Allt började med VGA-kameror i slutet på 90-talet och har nu kommit till Nokia PureView 808 med galna 41 megapixlar. Apples iPhone ä...
Läs mer

lördag

hey babes. Vakna typ nyss. Igår träffade jag Diana i skolan o hon väntade på mig typ 2 timmar tills jag skulle sluta ehehehe stackarn..sen gick jag hem o de sen typ vid 7 gick jag...
Läs mer

Tung mobil

Nu för tiden går var och varannan människa omkring med en mobiltelefon i fickan eller i väskan. Även jag har "trillat dit". En iPhone, eller en liknande, är in...
Läs mer

Nu kör vi lördag!

En solig höstmorgon mötte mig vid dörren. Inleder helgen med ett Cxworx-pass. Release är det visst också men iom att det bara är den andra gången som jag provar s...
Läs mer

Dagens - som är inkallad till krisråd

För en dryg halvtimme sedan i hemmet, nu på tåg, inkallad till krisråd i annan stad. Det på grund av den otroligt jobbiga händelsen i förrgår... Som ni kan l...
Läs mer

saknar sommaren!

jag fick sommar lov!           ´hade sjukt kul i stugan med annaklara och alice!             jag blev kär!   Jag fic...
Läs mer

MegaFashion

Nu har jag bestämt att min blogg ska bli en Modeblogg. Jag kommer fortfarande skriva vad jag gör då och då. Men jag har fått inspiration från Instagram att kolla up alla...
Läs mer

SKAAAAL

Fick en fråga om vart man kan köpa ett likadant iPhone skal som jag har och måste tyvärr meddela att jag gjort det själv. Dock är det superenkelt, köp ett silikonsk...
Läs mer

Lööördaag

Hej, har inte bloggat på ett tag för att jag inte har orkat Idag har jag varit på jobbet från kl 12-22 så jag har inte gjort något annat då. Men igår så v...
Läs mer

svar..

Eftersom jag inte kommer ha något privatliv på x antal veckor.... så tänkte jag svara på frågestunden jag hade för 358 veckor sen nu xd dock inte i videoinlägg...
Läs mer

Ta bort dubbla meddelanden/notiser i iPhone

Kommer meddelanden/notiser två gånger i din iPhone? Det kan vara väldigt irriterande. För att stänga av detta följ nedanstående instruktioner. Gå in i Inst2...
Läs mer