söndag 16 september 2012

iPhone 5 2012-09-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Geishy Keren Leon

Hellooo GUYS!   Keren Geishy Här, vi är nya i blogg världen (ge oss en varm kram, Tack ) i alla fall så har vi tänkt blogga om vårat liv här i Dominika...
Läs mer

Natt ugglan

Klockan är över 02.00 och jag är inte hemma, nej jag har inte festat, jag har jobbat i ca 10h. Jag känner mig stressad, för att jag vill hinna sova innan jag måste vak...
Läs mer

Ipad som bärbar dator (en kärleksförklaring)

Jag har skrivit en del negativt här på forumet om begränsningarna med iOs och tänkte ge en möjlighet att i en tråd förklara och berätta möjligheterna med...
Läs mer

IPhone 4s VS. IPhone 5?

Har väldigt mycket funderingar nu om jag ska köpa mig IPhone 4s eller IPhone 5. Tänkte beställa från en Amerikansk sida så jag vet inte vilken jag ska välja. Dessut...
Läs mer

Home!

Förlåt så mycket att jag inte har bloggat det är andra gången det händer D: jag och min famlij var på kryssning och det fanns ingen nät sak iaf jag shoppa lite...
Läs mer

AppTips: 11 applikationer för träningsmarodören.

Hemsidan Trimmaformen är ett initiativ från två gymnasieelever. Hemsidan är en del av ett projektarbete och iPadnytt har ombetts att publicera guiden även på v...
Läs mer

New Start

Hej ni som har hittat till min nya blogg! Jag startade den här bloggen för att jag ville ha en ny start i mitt liv. I det här inlägget tänkte jag berätta lite om m...
Läs mer

Digitalisera kassett till iPhone

Här kommer en liten konstig pryl som gör att du kan digitalisera dina musik-kassetter till iPhone. Det handlar om kassett till mp3 / iPod. Men vem har fortfarande kvar kassetter med musik...
Läs mer

LOL

Är hos min morfarsmor nu, hon fyller 91 o.o Men iaf, jag tog fram min iPhone och tog fram kameran ( kameran på framsidan ;P) Och visade henne.. Hon sa; Vem är det dä...
Läs mer

Hos Linnea!

Hej just nu är jag hemma hos Linnea! Vi har åkt lite spark och longboard och varit inne på datorerna! Igår köpte jag en iPhone så nu kommer jag kunna blogga 24-7 ! WOHO...
Läs mer

Stort intresse för kommande Nokia Lumia 920

Nokia Lumia 920, den kommande generationen av Nokias Windows Phone-mobiler, har skapat ett stort intresse. På pappret ser det ut att bli en väldigt spännande mobil, och de som har kl...
Läs mer

Tror företag verkligen att den här nivån på marknadsföring fungerar?

Samsung Galaxy S III Anti-iPhone 5 Ad - Business Insider Personligen skulle jag aldrig få köpsug av ett företag som marknadsför sig på bekostnad av konkurrenter. Dock kan...
Läs mer

Sportarmband Iphone 1 kr

Genom Lokaldealen kan du nu köpa ett sportarmband till din Iphone för 1 kr, frakt på 39 kr tillkommer, så totalpriset blir ju 40 kr HÄR
Läs mer

VÄRLDENS KORTASTE SKOLA

Tänk att det var så enkelt, ett år i gymnasiet så är ungdomarna anställningsbara. Dessa studenter har utbildning och alltså ingenting med inlägget att g246...
Läs mer

tourist

Chaparralare lösa på Liseberg!! Gått helt loss i souvenir butikerna och tj:at oss (tj=turistjävlar). Skitskojj trots att vi vet huuuur jobbigt det är. Gårdagens iPhone h...
Läs mer

Hallå i lingonskogen ;)

Haha nejdå inte precis men har varit duktig och gått på två power walks i skogen, en med småbrudarna och en med Helge då mamma följde med på cykel :) Men innan...
Läs mer

Hard Rock Café och iPhone 5

Bilder från vår 3års dag i onsdags! ♥ Bilderna blev inge vidare pga den rykande maten och pga att min mobil börjar flippa ur.. _________________________________________________...
Läs mer

tävling

Jag är med och tävlar hos http://www.nattstad.se/cchunkky om ett gratis iPhone skal.  Skalet jag vill vinna och anledningen är att jag inte får köpa skal av mina f246...
Läs mer

Läggdags!

Var på kräftskiva i Hedesunda igår, trevligt! Somnade väl runt två kanske, vaknade runt tolv imorse och åkte hem. Gjorde den där satans jäkla läxan om U...
Läs mer

120916

Smart drag att tappa ena Iphone hörluren i kaffekoppen..
Läs mer

Hejhejhej

Hej alla glada! Ja, och ledsna också för den delen. Jag vet att jag inte har bloggat men det har varit mycket och stå i under helgen. Jag har till exempel ÄNTLIGEN skaffat en ny i...
Läs mer

Weheartit.com

Kommit weheartit app på Iphone nu, värt!! Tipsar till er mina gullegull
Läs mer

RIP SUMMER

Kände för att dela med mig av mina mobil bilder från i somras. Alla är därför tagna med min iPhone, förutom den näst sista.
Läs mer