måndag 17 september 2012

iPhone 5 2012-09-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Varför Lööfs horoskop inte funkar inom politiken

Apropå dagens katastrofsiffror för Centerpartiet (AB). Jag är fullblodsegoist och rekommenderar dig att också bli det En av centerledaren Annie Lööfs tidiga grodor var...
Läs mer

Förlåt :(

Heej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna har lixom inte haft tid . jag ska spara till en iphone 3gs ,Bilder:
Läs mer

Skicka riktiga vykort med eget motiv, direkt från Postens smartphone-app

För några dagar sedan kom jag och min flickvän Martina hem från en härlig tvåveckors semester på Thassos, en fantastisk ö i norra Grekland. Vi behövde ver...
Läs mer

Allt omöjligt blir möjligt den 26-27 september

Köra sportbil utan armar? Inga problem. Titelroll i storfilm, utan ben? Självklart! Mässan FRI 2012 – med allt från mänsklig assistans till teknisk briljans – inspirerar, in...
Läs mer

Dennis kopierar Kissies inlägg

Igår på dagen skrev Kissie ett inlägg om Ipone 5 och igår kväll skrev Dennis också ett inlägg om Iphone 5 men det som han kopierat är ALLT. Han har kopierat b...
Läs mer

Svar på frågestunden!

Hej Ellie! Haha okej, ehm, om 3 dagar så har vi varit tillsammans i ett halv år :D Vi träffas typ 4 gånger per vecka eller nått. Han har frågat mig om jag ville med uto...
Läs mer

Måndag!

igår var jag och firade min moster och fyler år idag egentligen! och jag, Chanel, Agnes och wille åkte fyrhjuling och min jacka är prikig! haha men kul var det! älskar n228...
Läs mer

Köpenhamn med tjejerna...

Bilder Instagram med iPhone fyraarsider..där hittar ni fler Helgen har varit helt underbar! Jag är så lycklig att få träffat mina tjejer Jenny, Lena och Jeanette. Bättr...
Läs mer

off to school

Med armbandet från Amanda och konfalägret :)
Läs mer

Det är dags att titta på Yelp

Från och med onsdag 19 september är det Yelp och TomTom som svarar för kartnavigering och information på Apples mobila enheter när iOS 6-uppgraderingen blir tillgänglig....
Läs mer

TIPS TIPS: MOBILSKAL

Här kommer det lite tips om snygga mobilskal och mobilväskor. Jag har dock ingen iphone själv, men för er som har en tycker jag att ni ska besöka denna sida http://www.t...
Läs mer

Världens (i alla fall) ärligaste trailers av stora titlar

God Kväll! Nu är det färdig redigerat med bilder blev lyckat! Men nu till någonting väldigt roligt. Här nedan följer några trailers av världens st24...
Läs mer

iPhone 5

Visste ni att iPhone 5 har släppts i USA nu? I Onsdags trooor jag att dom "framförde" den på nått evengemang eller vad det nu ska föreställa?? I alla fall s2...
Läs mer

Oh hallå, tjena!

Jo hallå! Oj jag glömmer och blogga,tide går så fort och har fått massa läxa.  Aja i alla fall så är det måndag oc jag var i skolan såkklart,v...
Läs mer

fyller år om exakt 2 veckor!

wihoo, aldrig längtat såhär mycket till en födelsedag sen jag typ var 10 år? Och fyller 14 om 14 dagar, 2 underbara veckor! Vet typ de mesta jag kommer att få, och jag ...
Läs mer

Och inte nog med det..!

Vi fick presenter också! -Postat direkt från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

Snart kör vi igång! :)

Japp snart kör vi igång reält med bloggandet! när jag har fått min iphone tror jag att vi ska börja och blogga mycket, men dehär blir mitt första inlägg!...
Läs mer

städa garderoben

har jag också gjort idag. Gud så mycket kläder jag hade, kan inte förstå att allting fick plats i min lilla garderob, tur så flyttade jag över kläder till en a...
Läs mer

Samsung galaxy s3 <333

Hej,idag vad det ganska lugnt i skolan. Lite slarvigt men ändå lungt. Efter skolan var jag på väg hem med min kompis och då ringer mamma och säger att jag ska få mi...
Läs mer

Ullared!

Vakna vid 6 och kvart över åkte vi till Mike och sen dit. Va där till 3 sen stack viii. SÅG MORGAN OCH OLA-CONNY!!! Tog kort med Ola, Morgan gav mig en sån mördarblick :...
Läs mer

Fullt ös medvetslös!

Hallååå alla söta!! Kom nyss ut ur duschen efter tennisen och snart ska jag på YoungLife möte. Det är typ en kristen förening elr nått, verkar som alla ...
Läs mer

Girly

Igår tog jag tummen ur röven och startade upp min iPhone 4s som legat i sin kartong sen den 15maj och bara samlat damm! Och för ca en månad sen så köpte jag ett skal til...
Läs mer