tisdag 3 september 2013

iPhone 5 2013-09-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ett steg fram två tillbaks

Hej på er alla söta och rara! Tidigare idag så klickade jag hem en Iphone 5 16GB med halebop rubbet stor abonemang  Kände att det var på tiden och ha en egen mobi...
Läs mer

Matkasse 1, vecka 36

Nu är vi igång med matkassar igen. Billiga veckan, 3-dagars, från Ica. Idag blev det  Zucchini- och skinklasagne! Det var lätt att laga, tog ca 10 min + tid i ugnen. Håk...
Läs mer

Äppelpaj

Har inte bloggat så mycke pga att jag är lite deppig just nu, är ganska bitchig och surig på allt och alla.. Så det är inte så kul att vara vän med mig just nu...
Läs mer

Jag har gjort det för första gången.

Jag ska berätta om vad som hände på söndags-natten. Jo  alla vet inte men ska berätta att min mobil (iphone 4) tappades i vattnet. Sålt den på Tradera16...
Läs mer

Docka och laddare till iPhone 5 – MyNewsdesk (pressmeddelande)

Docka och laddare till iPhone 5MyNewsdesk (pressmeddelande)Apple har beslutat att inte kommersialisera officiella dockor för iPhone 5, genom att tvinga kunderna att vända sig till kvalitets...
Läs mer

Snygga billiga mobilskal!

Godkväll Jag har hittat en bra sida där dom säljer billiga skal till iPhone 4/4S och även till iPhone 5. Dom säljer även tillbehör till iPhone. Jag har valt...
Läs mer

2 olika upplevelser av 3

Idag hade jag två helt olika upplevelser av 3, en mycket trevlig och en desto mindre. Den roliga först. Till morgondagens sista Smacktempo och lördagens tempo DM har jag nu inte bara l...
Läs mer