tisdag 24 september 2013

iPhone 5 2013-09-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

9 tips för längre batteritid i iOS 7

Upplever du försämrad batteritid i nya iOS 7? Här kommer nio tips som kan ge dig längre batteritid. Nya iOS 7 har nu funnits ute ett tag och jag har märkt att en del lä...
Läs mer

Lite saker jag har i min väska

1. Parfym - Enkelt sätt att fräscha upp sig med om det behövs. 2. plånbok - Måste man ha med sig vart man än går. 3. borste/tuperingskam - är man  ...
Läs mer

Vi har testat Bakluckeloppis utanför Solvalla

Vinden svämmade över av leksaker och andra barnprylar som vi inte längre behövde så vi bestämde oss för att göra ett litet sälj-ryck. Så nu har...
Läs mer

Veckans...

TE Te har räddat mitt liv totalt nu under hösten. Så himla mysigt. Älskar att hitta nya goda sorter, älskar när te kokaren meddelar att teet är klart och när m...
Läs mer

#true

hej på er. tänkte säga 50 sanna saker om mig, så jag börjar nu :) 1: heter cecilia 2: jag har haft en häst på foder 3: jag har blåa ögon 4: min familj b...
Läs mer

IPHONE 5

Helluu! åkte hem till "landet" efter skolan idag och träffade mina fina tjejer, såå mysigt! När jag kom hem låg min iphone 5 på bordet å jag ble...
Läs mer

30 saker om mig!

1. Jag heter isabella  2. Jag har två systrar som heter Josefine och Johanna  3. Jag har två föräldrar min mamma Cissi och min pappa Patrik 4. Jag har en hund som het...
Läs mer

iPhone 5S

Har ni sätt den senaste iPhone? Det är inte så stor skillnad på utseendet. En iPhone 5 ser likadan ut som en iPhone 5S. Förutom "hem-knappen" har en silvrig ring ru...
Läs mer

Sista listan på ett tag

1. Vad heter du? Felicia 2. Hur gammal är du? 15 barre 3. Vart bor du? Utanför Bredaryd 4. Hårfärg? Mörkbrunt 5. Ögonfärg? Bruna 6. Hur lång är du? 1,58...
Läs mer

Klickat hem till mig syrran:

Lyckades somna direkt efter att jag hade bloggat.. Vaknade precis och kikade in på UffesSakerOchTing. Klickade hem 2 saker, en skyddsfilm till min syster som hon länge tjatat på o...
Läs mer

Ingen mobil.

Anledningen till att jag har bloggat som en åsna är för att jag har ingen mobil just nu.. eller jo det har jag men kan inte skicka sms/ringa/surfa på den.. Skulle uppdatera till i...
Läs mer

Längtar

Ååhh! Längtar till flera saker just nu! 1. Tills min iphone 5 kommer, weee! 2. Till på lördag, för då ska jag till ULLARED!! 3. Hösten Alltså det ä...
Läs mer

bakning / mer =)

Hejsan hemma från skolan nu så var på så bra humör idag så ställde mig och bakade en kladdkaka till älskling med grädde till det !! eftersom han kommer jo...
Läs mer

Helvetes dag.

Min iPhone 5 har fått för sig att inte ladda för typ 3 gången så den ska lämnas in till Tele2 imorgon, Max fick punka på bilen och vi fick rulla till närmsta t...
Läs mer

Återställt mobilen.

När jag uppdaterade min mobil till iOS 7 så var jag tvungen att återställa min mobil därför att alla appar dukade inte, och min iMessage funkade bara ifrån min emai...
Läs mer

Bilder och specifikationer av iPhone 5

Bilder och specifikationer av iPhone 5 Apple iPhone Mobile 5 - är en av de bästa moderna mobiler, som konkurrerar med andra bolag i Samsung Galaxy och LG, BlackBerry, och har släppt ny...
Läs mer

iPhone 5S mer populär än iPhone 5C

En ny rapport visar att 4 av 5 användare väljer den dyrare iPhone 5S framför den billigare iPhone 5C.
Läs mer

Ullared/Gekås

Idag har jag, Hanna, Mamma och Pappa varit i Ullared och shoppat loss :) Allt detta + lite godis och grejer till Andreas fick jag för 4044 kr :) iPad skydd - 50kr iPhone skydd - 30 kr iPhone lad...
Läs mer

Från botten till toppen.

Förlåt för bloggningen. Okej nu säger jag de varje gång jag gör inlägg.. Men förlåt ska bättra mig,i promise! Igår va jag med min bäst...
Läs mer

Test: Adlibris Mondo

Adlibris Mondo är den Bonnierägda nätbokhandeln Adlibris nya butik för ljud- och e-böcker, som även inkluderar en abonnemangstjänst för ljudböcker enligt...
Läs mer