onsdag 18 september 2013

iPhone 5 2013-09-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hit och dit

Godkväll!   Varför är det så här - att vissa dagar händer det inte någonting, sen när väl någonting händer, så händer allt annat...
Läs mer

Hiss och diss!

Dagens hissar! - Vinrött...vinrödaconvers, halsduk och tröja ska inhandlas snarast! -Jan brinks höstkollektion...sjukt snygga prisvärda  häst grejor! -Skola...
Läs mer

Nu är iOS 7 ute för alla!

Idag är en dag många väntat på och som vissa fruktat. Oavsett vad så är nu iOS 7 lanserat för allmänheten och det är ett faktum! För att kunna ta de...
Läs mer

Tävling! Vinn ett Sportarmband till höstrundan!

I våras fick jag testa ett armband från sportarmandet. Jag springer fortfarande med det och är nöjd! Så i väntan på höstmotivation (för just nu verkar de...
Läs mer

iCloud och ny telefon..?

Jag har bytte min 5:a igår då den gamla gick sönder. Jag tankade ned säkerhetskopia från iCloud och det gick fint. Nu säger iCloud att det inte går att göra en...
Läs mer

Mackens iOS 7-skola: Del 5

Find My iPhone kan vara räddningen om du tappar din iPhone eller om den blivit stulen. I nya iOS 7 är det ännu svårare för en tjuv att slå av funktioner och har du insta...
Läs mer

Arg!

Det kan inte bara vara jag som blir irriterad, när man beställer saker från interner, först tar de typ 100 år innan det kommer, jag fick mitt paket idag, har väntat typ...
Läs mer

superkul

ALLMÄNT: 1. Namn? Jessica Hedlund 2. Exakt ålder? 12 år och 11 månader 3. Vart bor du? Haparanda  4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa å mina syskon 5. Hu...
Läs mer

Jultidning

Imorgon ska jag och min kompis sälja jultidning. Ska ni kommenterar ❤ ska samla till en iPhone 5 eller en Mac data ❤...
Läs mer

Apple iOS7

Jag har precis uppdaterat min, kommer ni göra det?
Läs mer

Uppdaterat

Nu har jag uppdaterat min iphone till ios7 och det tog 1.5 timma. Nu ikväll så va vi och åt middag på Bon Bon i staden med familjen, det var väldans trevligt! Trodde jag skul...
Läs mer

31DC2013 Day 18: Half moons

Jag vet att klockan är över 12 men jag är hemma hos Jennie Lee, min bästis, och hon bor mitt i skogen på landet utan täckning och internet. Så jag har kopplat upp m...
Läs mer

iOS 7 finns att ladda ner nu

iOS 7 finns sedan några timmar att ladda ner för den som vill vara tidigt ute. En stark rekommendation är att du gör en komplett backup på din iPhone innan du uppdaterar till...
Läs mer

Premiär för iOS 7

19:00 onsdag 18 september brast det för Apples servrar som skulle förse världens iPhone-ägare med en skarp version av iOS 7. Efter viss väntan lyckades vi på Moore 228...
Läs mer

Brandutbildning som gav en tankeställare!

Idag hade företaget jag jobbar på, Libra assistans, en brandutbildning. Sjukt intressant! Fick lära mig sånt jag inte tänker på annars. Fick även klart för mig...
Läs mer

iOS 7: ett avstamp för framtiden

Med iOS 7 gör Apple något de inte gjort på många år: de gör ett avstamp. iOS 7 är en tydlig brytpunkt mellan det gamla och det nya som inte skådats sedan Apple...
Läs mer

Nu blir din Iphone helt annorlunda – Expressen

Nu blir din Iphone helt annorlundaExpressenFör några månader sedan släppte Apple bomben: man designar om det mesta i Iphone i samband med att nya operativsystemet släpps. Tel...
Läs mer