torsdag 12 september 2013

iPhone 5 2013-09-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Wtf

Godmorgonnn, vaknade för en timme sen eller så, klätt på mig träningskläder då första lektionen är idrott, haha snälla då får jag vila typ....
Läs mer

USA-börser: Tungt ras i Apple – Dagens Industri

USA-börser: Tungt ras i AppleDagens IndustriBland dagens förlorare fanns teknikjätten Apple, som föll 5,4 procent sedan bolagets nya Iphonemodeller som presenterades på tisda...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Daf 12

Min sommar: I början av sommaren åkte jag med min familj till Rom, det va as skönt och fint där! Sen har jag vart med kompisar, men har mest vart med min...
Läs mer

iPhone 5

Hämtade ju ut min nya mobil igår då den andra inte gick och laga, superglad! Mycket bättre batteritid också om man jämför med min andra konstigt nog. Nu blir det...
Läs mer

lite saker om mig

tänkte svara lite på några frågor som mina läsare undrar över :) 1:  vad går du på för linje och vilken skolan? svar: jag går på kungsmad...
Läs mer

Inte mig själv idag.

Börja med praktiken varit skit, kom hem blev och börja prata om skorna och jackan.... Mamma sa att den är för dyr så börja jag skrika gråta. Nu fattar jag inte varf...
Läs mer

iPhone 5 S

För er som inte visste det så ska iPhone 5S släppas snart! Denna gången har Apple gjort nya färger, nämligen guld silver och även "rymdgrå"....
Läs mer

massa frågor och svar

1. Är du singel? Aa 2. Är du lycklig? Aa 3. Är du uttråkad? Aa 4. Är du ledsen? Nej 5. Är du italienare? Nej 6. Är du gravid? Nej 7. 196...
Läs mer

Apple har nog gjort bort sig

Apple har nog gjort bort sig när företaget släppte två sorter av iPhone. Apples aktier har backat med 5% sedan iPhone 5c och 5s släpptes. Orsaken är ganska enkel. Priser...
Läs mer

Justin Bieber Fakta

Snabbfakta: Namn:Justin Bieber Född: 1 Mars 1994 i Stratford,Ontario,Kanada Religion: Kristen Instrument: Gitarr,trummor,trumpet och piano CD-skivor: My World och My World 2.0 …
Läs mer

2 new iPhones 5

Snart kmr de ny iPhone  en ny programvara; iPhone 5s med en ny färg som är "guld" iPhone 5c Vad tkr ni om det? Tkr ni att det är bra elr dåligt? Jag tkr...
Läs mer

BACK ON TRACK

Well, bättre sent än aldrig!Krashade min telefon förrförra onsdagen.Snyggt!Idag "fick" jag en ny.Hejdå obehagliga Sony!Hej iPhone 5 igen!Faaaaantastiskt.Sover d22...
Läs mer

Haha

Min mobil laddare har typ gått sönder för elfte gången nu :)) Kul. Men mamma ska få en iPhone 5 nästa vecka så då kan jag ta den, eller vi ska nog köpa en...
Läs mer

What doesn´t kill ya only makes you stronger.

heej!  sorry att jag inte bloggade tidigare! När jag vaknade idag lockade jag håret till jätte snygga lockar men tills jag kom till skolan var allt platt igen :( hatar mitt h229...
Läs mer

Ny mobil!

Hej sötisar! Gissa vaaad?! Jag har fått en iPhone 5!! Asså Gud, jag älskar den! Den är större och smalare än min förra så det känns lite sk...
Läs mer

Jag får ingen ny telefon

Jag har länge gått och väntat på att få byta ut min gamla iPhone 4 mot en femma. Och i dag kunde jag inte längre hålla mig, utan gick fram till nyhetschefen La...
Läs mer

dutti!

dutti ponny som kom2:A på klubbmästerskapet i dressyr! :D känner mig laddad inför i helgen! tränade idag som gick super, har inte haft tid då det har varit hästar o...
Läs mer