måndag 30 september 2013

iPhone 5 2013-09-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dör din telefon vid fel tillfälle?

I bussen dör samtalet. Ståendes försöker du hålla balansen i en trång buss mellan andra medpassagerare i rusningstrafik, i handen har du en stendöd mobiltelefon. In...
Läs mer

Recension: Aftershokz Sportz M2

Jag lyssnar inte på musik eller radio när jag cyklar vilket är lite tråkigt. Min pendlingscykling tar en halvtimme och det hade varit rätt skönt att lyssna på n22...
Läs mer

Nokia..

hej, har varit en chill dag i skolan faktiskt. efter skolan drog jag ner till stan och fikade med mamma sen gick vi till telenor och lämnade in min telefon. från början hade jag iPho...
Läs mer

Här ska det vara en rubrik

Hej! Fick nå damp och följde med pappsen på stan igen, han skulle fa å hämta ut hans nya iPhone 5. Och nu sitter vi och fikar hos nån på malmsta. Får se n228...
Läs mer

Påväg hem nu

Efter skolan åkte jag och Linnea till stan och gick runt lite. Köpte hörlurar, äntligen. Blev iPhone 5. Suger att lägga pengar på det känner jag men vad ska man g...
Läs mer

25 FRÅGOR

1.Har du några husdjur? - Ja, har två kaniner och en hund, allt är "familjens". 2. Namnge 3 saker som är fysikskt nära.  - Min iphone, min dator och en...
Läs mer

New in !

Beställde plånbok-skal och iPhone 5 hörlurar från MiniInTheBox.com här om dagen och idag kom det i posten, super bra och billig sida för dem som tänker på det....
Läs mer

lite sånt där

1.Vad heter du? - Frida Smångs 2.Hur gammal är du? - 16 år 3.Vart bor du? - Mora 4.Hårfärg? - Brun 5.Ögonfärg? - grön 6.Hur lång är du? - Ungef...
Läs mer

Så blir du uppkopplad med Telenor – Aftonbladet

Så blir du uppkopplad med TelenorAftonbladetApple överraskade världen när de lanserade två mobiler förra veckan. iPhone 5s med superkamera, bättre grafik och dubbel...
Läs mer

100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?  17 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? ehm alla i klassen när man har lektion. 3. Hur lång är du?  vet inte ,...
Läs mer

Avanna mobilskal!

Äntligen! Nu är första omgången med Avanna mobilskal här, lanserade på shoppen! Det kommer komma fler motiv framöver och förhoppningsvis kanske till fler mobil...
Läs mer

Snygga iphone skal!

Hittade en sida med super snygga iphoneskal och andra snygga tillbehör till mobiler. Bl.a. de snygga iphone 5 skalen på bilden, nu önskar jag att jag hade en iphone 5 buhuu. Men dom ha...
Läs mer

Ersättningstelefon från Apple Store, olåst?

Hej! Jag köpte igår en begagnad iPhone 5, som har ca två månader garanti kvar. Jag fick information om att den skulle vara olåst men den är låst till Tele2 vilket j...
Läs mer

Windows Phone ökar stort i delar av Europa

Windows Phone ökar markant i delar av Europa. På den sammantagna marknaden av Storbritannien, Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien nådde mobiloperativsystemet 9,2 procent marknadsa...
Läs mer

Dagens smalaste passage. Vid Brandskären i Lysekilskrokarna. #kajak #fårdugaväder : Instagrambild | kajak.nu

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral.Via Instagram.Relaterade: Morronskugga kajak fårdugaväder bläckhall : Instagrambild Tar färjan så...
Läs mer

Dagens smalaste passage. Vid Brandskären i Lysekilskrokarna. #kajak #fårdugaväder : Instagrambild

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral. Via Instagram. Relaterade: Morronskugga kajak fårdugaväder bläckhall : Instagrambild Tar färjan så...
Läs mer

Ohoj

Nu var det ett tag sen jag skrev sist och det har hänt MASSOR!! Jag har ÄNTLIGEN fått min iPhone 5, det tog bara 1,5 månader för den att hitta hem till mig, för posten s...
Läs mer

Åtta generationer iPhone i hastighetstest

Några enkla uppgifter testas här simultant på alla åtta generationerna iPhone. Alltifrån uppstart till att öppna webbsidor. Många händer blir det för att...
Läs mer

"Nya iPhone har högre marginaler"

De nya modellerna av iPhone är billigare att tillverka än iPhone 5, vilket borde innebära att Apples vinst ökar.
Läs mer