måndag 23 september 2013

iPhone 5 2013-09-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Slapp morron

Godmorgon! sitter på natur lektion.. as tråkigt. morgonen var iallafall as slapp, vaknade 20 över 5 av klockan och va pigg nog att gå ut och jogga. Men fan va mörkt det var!...
Läs mer

Nya iTunes gör det inte möjligt att installera custom ipsw för iOS 7

Apples arbete med att sätta käppar i hjulet för att man ska kunna modifiera om mjukvaror verkar ha lyckats ännu en gång. Sist det begav sig lyckades man, för ett par m...
Läs mer

Del 1 svar

Blogg.se / horseworld.se Godis / glass Ben Jerry's / Häagen Dazs haha ja kan inte äta någon av dom :P iPhone 4 / iPhone 5 har ju en sån ;D Mobilblogga / blogga på d...
Läs mer

tråkigt liv

Jag lyssnar just nu på – Rhymes Riddim - Rise Up Jag tycker om – Mat. Kärleken är – Najs. Jag gillar att – Spendera alla mina pengar på kläder skor :DDD Sist jag...
Läs mer

Rubrikd

Goo kväll, hmm jo jag skulle ju få en Iphone 5 idag, men så va dem slut på lagret så dem kommer in imorn igen antagligen, men papper sånt är fixat s229...
Läs mer

iPhone slutsåld - Apple rusar!

Apple rusar på enorm försäljning 2 dagar före löning; Snåljåpen blir sur. Sista veckan har Tim Cook sågats totalt av pressen och på olika forum där...
Läs mer

död

fJag brukar få komplimanger för att jag är så störd  Jag tycker det är obehagligt att åka över broar Jag ångrar att jag tog över...
Läs mer

God Thai Kyckling rätt med Kokosmjölk

Känner mig så stolt – som en riktig husmor (till och med iphone fotot av middagen blev lyckat) I kväll blev den en otroligt enkel, snabb och jätte god kyckling med kokosmjöl...
Läs mer

vet ej..

asså jag får seriöst panik på allt nu, internet segar som satan, min mobil är så jävla död dock så har mamma beställt en iphone 5 till mig...
Läs mer

Hallu :3

Hej :) Jag komtyp nyss hem från stan, först va det ju skolan till klockan 3 sen hade jag bas vid halv 5 i en halv timme, efter det åkte jag till en sport affär för mina f24...
Läs mer

Rekordstor efterfrågan på nya Iphone – Helsingborgs Dagblad

Rekordstor efterfrågan på nya IphoneHelsingborgs DagbladElektroniktillverkaren Apple har fått nio miljoner beställningar på sina nya mobilmodeller, Iphone 5 S och Iphone 5 C,...
Läs mer

Vad jag använder dagligen

1. Någon av mina VS body mists, alla luktar jättegott verkligen / 2. Klarar mig inte en dag utan älskade spotify, my love!!! / 3. Min bebis, Macbook pro 13", världe...
Läs mer

Applifierad men nya iPhone dröjer.

Jag måste medge att jag är lite sugen på nya iPhone 5s. Men det lär dröja innan jag skaffar den. Inte för att jag är rädd för ett förfalskat fingerav...
Läs mer

dålig blogging på grund av..

Det är piss blogging för min iphone är trasig och ska lagas på fredag elr lördags så efter det kommer det bli bättre för då kan jag blogga genom...
Läs mer

50 QA

1. Hur gammal är du om 5 år? - 19 bast 2. Vem tillbringade du minst 2h med idag? - Lynn 3. Hur lång är du? - 165 ½ om inte mer. 4. Vilken är den senaste filmen du s...
Läs mer

Kinda like the happiest girl on the planet

Pappa kom hem förut och kom in i mitt rum. Hade båda händerna bakom ryggen och sa -Välj men hand. Sa höger och då fick jag en HästRyttare tidning som jag f22...
Läs mer

TAG: about me

1. Har du ett mellannamn? Japp! Regina och Marie 2. Vad är ditt favoritämne i skolan? Typ idrott och språk. 3. Vad är din favoritdryck? Fanta! 4. Vilken är din favoritlå...
Läs mer

Måndag

God kväll, fina!Oj! Vad hände? Hela helgen försvann bara i ett svoosh och jag hängde inte riktigt med känner jag. Lördagen ägnades åt shopping och att hän...
Läs mer

Gear Review: Lifeproof Nuud Waterproof iPhone Case : näthittat | kajak.nu

hittat på nätet hos adventure journal Relaterade:Lifeproof – vattentätt fodral för iPhone 5 Lifeproof fodral för iPhone Näthittat 120215 via kajaknördar - paddl...
Läs mer