måndag 9 september 2013

iPhone 5 2013-09-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ladda dina prylar i naturen

I den digitala tidsåldern är det mer och mer prylar som vi bär med oss som behöver ström. Även när vi är ute i naturen är det ånga som vill vara uppk...
Läs mer

info om iPhone 5S

Det är sajten Phone Arena som har översatt ett läckt reklamdokument från Apple ämnat för den kinesiska marknaden. I dokumentet jämförs de olika Iphone-modeller...
Läs mer

Måndag

Min iPhone har lagt av igen. Blir till att åka in någon dag med den… igen! Tråkigt nog har jag inte tid förrän på tordag tidigast som det ser ut nu. Börjar bli les...
Läs mer

Rykte: Nästa iPhone har fingeravtrycksläsare

Imorgon är det dags för Apple att återigen inta scen och visa oss lite nya produkter. En av produkterna som ska visas är den ny iPhone. Det har florerat en massa rykten på se...
Läs mer

Ny rolig kamera

Ny rolig kamera på iPhone 5 :) Här ser ni en liten bit av älsklingens rum :)
Läs mer

Nya blogg.se appen.

Diggar den nya appen faktiskt ! Allt känns mycket smidigare! :) och den är äntligen gjord för iphone 5 ( roligt när 5s kommer imorgon..... Lite sent ute enligt mig).
Läs mer

Blä

Inte fan blev det blommor idag. 96,5 ??!!! Jag fattar inte hur? Nå nu får jag strama upp lite. Trots att jag varit aktiv i helgen så har Neas bakning inte varit något bra f24...
Läs mer

Rykte: Winocm visar upp ett nytt jailbreak

Under några dagar har hackern winocm visat upp jailbreak till både iPhone 4 och iPhone 4S som har iOS 6.1.3 installerat. Nu kan han lägga ännu en enhet till handlingarna, då...
Läs mer

Nya Iphones på väg från Apple

Tisdag kväll klockan 19 svensk tid är det dags för ett nytt Iphonesläpp från Apple. Det blir åtminstone en ny Iphone 5S. Utseendemässigt lik Iphone 5, men med snabb...
Läs mer

stickpodden / podcast

I dag har Svenska poddradiopriset delats ut – och det är så roligt att se att textilt hantverk finns med i toppen. Stickpodden kom på andra plats i kategorin Bästa livsstil och p...
Läs mer

Apple lyfter i förhandeln – Affärsvärlden

Apple lyfter i förhandelnAffärsvärldenPå bolagsfronten var Apple nära 2 procent högre i måndagens förhandel inför ett evenemang på tisdagen då n...
Läs mer

2 - Födelsedag

Det va tisdag den 26/4 och min födelsedag. Tyvärr så går jag upp tidigast så min familj kunde inte sjunga för mig. Jag kollade på min halvnakna kropp i spegeln. 100...
Läs mer

Dagens bänkpass + ett trevligt lunchmöte

Nu börjar jag få rutiner på saker och ting! Jobbet flyter på, hade lunchmöte idag med en av person som jag respekterar väldigt mycket, en person som varit en coach til...
Läs mer

Tack älskade pappa!!!

Pappa och mamma kom in till mig i soffan och sa att vi skulle ha myskväll och så dukade de fram massa gott. Sedan sa pappa att han hade en till överraskning, så kommer han in...
Läs mer

I LOVE THIS!

Du hittar länkarna här under för att komma till det jag tipsat om: Jackan - finns här / Den svarta klänningen - finns här / BAD kepsen - finns här / Väsk...
Läs mer