onsdag 25 september 2013

iPhone 5 2013-09-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Rejäl bugg i app store/uppdatera appar

Har ej aktiverat varken ipaden eller iphonen att automiskt uppdatera appar, det gör jag hellre själv. Dock när ang startar app store, så försvinner tillgängliga uppdater...
Läs mer

Whats new?

nejmen jorå inte mycket.  Idag var vi vid stora malmskyrka med klassen, kul med miljö ombyte! De är fan dags att skaffa iphone 5 nu! MAMMA GE MIG! Aja men jag har sk...
Läs mer

❥ VINN DESIGNSKAL FRÅN IDIWA

Dags för en tävling där ni kan vinna ett valfritt designskal från iDiwa.se Jag har valt ut 10 favoriter, de 5 första är ifrån IDADESIGN och de 5 sista är fr2...
Läs mer

Astronomins dag och natt 2013 timme för timme: din ultimata guide

Här presenterar vi stolt vår guiden till precis allt som händer – både på himlen och runt om i Sverige – under Astronomins dag och natt den 28 september 2013. Guiden är...
Läs mer

Nya saker

Tja bloggen! Igår så hände väl inte så mycket mer än att jag kom hem från Gråbo rätt tidigt på morgonen, åkte hem och städade lite oc...
Läs mer

Gråter av lycka typ

Håller äntligen en iphone i mina händer igen, en iphone 5<3  Jag är väldigt lycklig. Samsung va inte för mig..  Nu återstår bara shopping av mas...
Läs mer

Vad jag har fått

Ja tänkte skriva vad jag har fått idag:) för det första ska jag och kolla bio med min syster, vi ska se familjetrippen och innan det ska hela familjen käka på subway:)...
Läs mer

Många fler vill ha en iPhone 5S istället för iPhone 5C

En rapport från analysföretaget Localytics visar att 4 av 5 användare väljer iPhone 5S framför den billigare iPhone 5C. Alltså hela 78 procent valde iPhone 5S av de nio...
Läs mer

iOS 7!!

Hej!! Som de flesta vet har det ju kommit en ny uppdatering för iPhone, iOS 7!! Den kom ut för ungefär en vecka sedan, och såklart skulle jag uppdatera... Först så s22...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

love this- och endast 59 kr!

Kolla vad jag fick hem för ett tag sen! Skydd till min telefon. Som ni vet så tappade jag ju min iphone 5 när jag festade och fick för mig att gå limbo under en vägskylt...
Läs mer

Mobilinlägg

Hej!! Tänkte testa att skriva ett inlägg från mobilen på nya bloggen för första gången.. I min gamla blogg skrevs ju de flesta inlägg från min iPhone, s...
Läs mer

Satan i gatan

Nu har jag krånglat och väntat länge nog på att kunna låsa upp och börja använda min nya IPhone 5. Men eftersom att den är låst till 3 och den tydligen sk...
Läs mer

Cypern

Kan inte ens förklara med ord hur bra jag har haft det med min två underbara systrar i Cypern! Vi har haft de så galet kul, även lite småtråkiga saker, så som att m...
Läs mer

Min iPhone 5


Läs mer

Instagram för iOS 7 ger bilderna mer plats

Idag uppdaterades Instagram för iOS 7. Märkligt nog tog det det en hel vecka, och än märkligare är att ikonen är den gamla vanliga som inte alls passar in bland andra ik...
Läs mer

LONDON BY MY IPHONE

1. I Love Oxford Street, 2. Found the perfect boots on River Island. 3. I bought one more bag for all shopping, 4. Todays look, 5. Yesterdays look, 6. Fatfree and sugarfree yogurticecream topped with...
Läs mer

20 dagars

Nu kör vi en 20 dagars! 1. 10 fakta om mig 2. Mina drömmar/mål 3. Bild på mig min bästa vän 4. Ett foto på mig för ett år sedan 5. Mina rä...
Läs mer

Lämnade in min bebis på lagning igår!

iPhone 5 är på lagning och jag har min spräckta iPhone 4s som är sämst! Men men om 10 dagar får jag tillbaka min bebis igen! 😘
Läs mer