torsdag 19 september 2013

iPhone 5 2013-09-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

life's not fair

Åh, hela instagram + facebook är bombat av folk som uppdaterar sin iPhone till iOS 7 folk som har köpt GTA 5. Så kommer jag här ba HEJ JAG HAR EN XPERIA OCH F214...
Läs mer

BAD DAY

1. Vad heter du? Stefenie 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Mölnlycke 4. Hårfärg? Blont 5. Ögonfärg? blåa 6. Hur lång är du?  1,62 7...
Läs mer

Come back!

Hej alla mina kära bloggläsare! Nej jag har inte dött eller flytt ifrån Sverige som några lösare har mailat och frågat mig om! Jag festade i lördags. Jag och...
Läs mer

Tjena

Hemma hos Fhelicia nu vi ska ha godis kväll XD Så viska äta godis! Idag red Fhelicia woodie i skogen medan jag red Amidala, gick jätte bra, sen så red Fhelicia Fancy och jag...
Läs mer

Som dom flesta vet..;)

Hej bloggen!<3 Som dom flesta vet så dom som har IPhone 4-5 har fått en program uppdatering och många tycker kanske att den är bra och visa tycker att den är jätte d...
Läs mer

19/9-13

Imorgon så har jag Johannes 9 månader , dessutom fyller min älskade lillebror 8år, oj vad han börjar bli gammal..  Iallfall, har haft en jää...
Läs mer

Iphone 5, iOS 7 !

iOS 7 versionen släpptes vid 19.00 igår. Det sägs att design, funktion, kontrollcenter, filer oså har förbättras. Uppdaterade min iphone innan och designen håller...
Läs mer

iOS 7: Ett första intryck av utseendet

Igår släppte Apple iOS 7 för gratis nerladdning till dina Apple-enheter. Själv har jag idag uppgraderat min iPhone 5. Utseendet har fått en helt ny design, vilket har mottagi...
Läs mer