torsdag 2 januari 2014

iPhone 5 2014-01-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

mitt 2013...:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -besökte Spanien(Mallorca) för fösta gången... 2. Höll du några av dina nyårslöften? -nepp,...
Läs mer

+ 2013

Började 2013 på samma sätt som jag började 2012, med mys hos världens bästa Jonna. Gjorde väl inte så mycket antar jag, spelade spel på mobilen, åt...
Läs mer

Min kamera:

Jag får ofta frågan om vad jag har för kamera och massa, så tänkte jag lika väl kunde berätta lite om den då. :) Först och främst så har jag...
Läs mer

Dag 1

Japp nytt år 2014 spännande å se vad detta år för med sig. Bröllop för oss i allafall:-) å Metallica konsert med hotellnatt för bara mig å älskl...
Läs mer

Idag

Hej!❤️ Idag lägger jag upp bilderna från nyår för jag va helt död igår, jag vakna vid 2 och sen kolla jag på film och till middag åt vi pizza så jag k22...
Läs mer

årslista

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut? jo. men jag vill inte gå in på det :) Hur har ditt 2013 varit? bra egentligen, jag har varit ganska glad. men samtidigt l...
Läs mer

frågor

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – tindra 2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex 3. Vilken var den senaste filmen du såg? – någon som gic...
Läs mer

Olloclip 4-IN-ONE iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip 4-IN-1 är en kameralins för iPhone som innehåller fisheye, vidvinkel och 2 Makro linser i ett litet, praktiskt paket som lätt f...
Läs mer

Förlåt!

Hejsan! Förlåt för att jag varit dålig på att lägga upp inlägg. Jag hade en riktigt grym nyår, med massa vänner och underbart folk. Blev en hel del festa...
Läs mer

15 frågor

Tänkte att ni kunde lära känns oss lite bättre med hjälp av dessa frågor : 1. Vad heter du? Ellen Talus 2. Hur gammal är du? 16år 3. Hårfärg? Blond...
Läs mer

I brist på annat.~

1. är du kär? - Vettefan men påväg att bli typ 2. har du snusat? - nope  3. har du fimpat en cigg på nån annan? - hahah ja och nej  4. har du legat i säng...
Läs mer

Nattsyssla

1. Fullständigt namn- Maria Kristina Celine Nordin 2. Ålder? - 16 3. Vart bor du? Ludvika 4. Bor tillsammans med? Mamma och Pappa (är skilda så bor där i 2 veckor sen byter j...
Läs mer