tisdag 21 januari 2014

iPhone 5 2014-01-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

Gå ner i vikt med GI – Vecka 4

Nu är det dags för fjärde och sista GI-schemat. Precis som tidigare det ett generellt schema så ni får öka eller minska på kost och träningsbitarna om ni beh...
Läs mer

Nya smartphones under 2014

Med CES bakom oss och MWC precis runt hörnet, talas det mycket om fantastiska, nya telefoner som vi kan förvänta oss under 2014. Vi har valt sex smartphones, som förväntas va...
Läs mer

iPhone populärast julklappen hos operatörerna

Surfplattan, inte råsaftscentrifug, må ha blivit årets julklapp i praktiken men hos operatörerna är det iPhone som är i topp. Det visar sammanställning för dec...
Läs mer

TISDAG!

Tisdag idag, skönt. dagarna går så fort! tisdagar är inte min grej men idag har jag inte varit i skolan så nu var tisdag helt super! vet faktiskt inte när jag vaknade, h...
Läs mer

Detta står på min önskelista

1. Nike free run träningsskor. 2. Nageltippar så att jag kan göra nagelförlängning hemma och en nageltipp-klippare för att få rätt längd på dom....
Läs mer

5 things

5 saker som finns på min do-before-you-die-list: Åka till USA, Åka till Australien, flytta hemifrån, Se 1D live och köpa en Audi A7.  5 saker jag ser fram emot: Ullared...
Läs mer

Nokia och Apple i botten – Ny Teknik

Nokia och Apple i bottenNy TeknikI undersökningen utmärker sig Apples mobiler – igen. I den förra rapporten hamnade Iphone 5 sist av de nio modeller som testats för radiomottagnin...
Läs mer

Ska man skratta eller gråta?

För att citera förra inlägget: ”Kan nog bli en bra dag va!”. Ni vet att man aldrig ska skriva så va? Det är att utmana ödet. Sätt er in i det här. Trött e...
Läs mer

Nighty

Sitter i min säng vilket jag gjort i stort sett hela kvällen, ska gå upp och tvätta bort sminket efter att jag skrivt klart detta och sova behöver verkligen mi...
Läs mer

50 saker ni inte visste om mig

1. Hatar falska människor 2. Älskar choklad 3. Har 3 hästar och en hund och en kanin plus två marsvin 4. Älskar att träna 5. Älskar fotboll 6. Fyller år den...
Läs mer

Min jul och nyår!

Godkväll på er, ligger i sängen och har precis duschat för har precis kommit hem ifrån jobbet och just nu så ligger jag under värmefilten och tänkte uppdatera...
Läs mer

100 frågor med svar!

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Klassen 3. Hur lång är du? Ca 161cm kanske 4. Vilken är den senaste filme...
Läs mer

OM MIG

-jag är en periodare när det gäller allt; musik, shopping, träning, dieter, humör osv -jag tycker chips är godare än godis  -om några år vill jag o...
Läs mer

Jabbadoo...

Min totalt ohälsosamma dag tar ut sin rätt på tjottahejtin...:-/ Tur man har en iPhone lixom;-) Å när jag sitter här och kukkulurar funderar jag över dagens mat int...
Läs mer

Fin tisdagskväll

Hello!   Var längesen jag hittade på en massa skoj på en vardag efter jobbet :) Hämtade ut paket och köpte gott te att ha på jobbet samt lite fika till mig och Kajs...
Läs mer