torsdag 9 januari 2014

iPhone 5 2014-01-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Imorgon

Ingen bås update idag men försöker så gott det går❤️ Men imorgon efter skolan ska jag,Ella och Isa åka till stan och shoppa äta go middag och sen ska vi hem till El...
Läs mer

50 frågor om mig, kan inte sova

1. Vad heter du? Sandra 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? På Styrsö 4. Hårfärg? Haha jag vet inte typ både blont fast ändå brunt...? 5. Ögonf2...
Läs mer

Är utan telefon...

Min älskade lilla LG har nu gett upp.... snyft  SÅ för att inte vara utan telefon allt för länge ska jag imorgon få låna min bästis "gamla" Ipho...
Läs mer

Fkn trötttttt

Holaaa! Skolan började ju somsagt igår, å det är så fruktansvärt jobbigt att skolan börjar igen. Seriöst, pallar inte att plugga och hålla på. Menmen...
Läs mer

Hej

Förlåt att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag Vårat internet har pallat ut och jag inte haft nåt internet. Kul men ska börja igen i helgen så ska jag ...
Läs mer

Dag 1

EN BILD PÅ MIG + 10 fakta om mig 1 - jag hatar ketchup mer än allt, har alltid gjort. Kommer alltid göra. 2 - jag 3 stycken allra bästavänner, Cecilia Maxe, Matilda J2...
Läs mer

Ice age nu på kvällskvisten

Har tyvärr inte gjort några tidsinställda inför morgon dagen men ni får nöja er med dom jag gjort tills jag kommer hem. Skulle sätta på tv'n men på g...
Läs mer

2013 frågor

Känner att jag är på otroligt bra blogghumör idag efter som att jag bara ligger hemma i sängen ändå haha.. så har inget bättre för mig än att bl...
Läs mer

Godkväll!

Tog bussen hem från Moah vid sjutiden, alltså var jag hemma klockan åtta. Så sega bussar till Örgryte från Billdal måste jag säga! Dessutom får man sitta...
Läs mer