onsdag 15 januari 2014

iPhone 5 2014-01-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Kaela

Mamma har inte hunnit rida Kaela så mycket och hon ska med tävla på söndag och jag hade fått för mig att mamma slutade sent idag och sen ska hon på möte s229...
Läs mer

Säljer och köper.

Tjena , idag skulle kanske en tjej komma och köpa min hockeyutrustning. Hon kanske inte skulle köpa hockeybyxorna och benskydden men de andra tar jag för 900 tillsammans. Det är r...
Läs mer

Färgglada Happy Plugs hörlurar

Happy Plugs hörurar är så färgglada att de vid den första anblicken lockar uppmärksamhet. De finns i två versioner: Happy Plugs In- Ear och Happy Plugs Earbud heads...
Läs mer

Jag ångrar mig. Jag tar tillbaka allt!

Igår var jag jätte peppig. Allt har gått bra. Jag mår bra osv. Jag vill ändra mig. Jag mår inte bra längre. Jag är ynkligare än någonsin. Jag har on...
Läs mer

TEKNIK – FUCK YOU

Alltså någon testade mitt tålamod igår. Skulle uppdatera min iPhone till iOS 7. Nä men då hakar den upp sig halvvägs och står stilla i flera timmar. Förs...
Läs mer

KL this time of the year

Vi landade i Kuala Lumpur med air Asia som har sin egna flygplats. Taxiresan till Impiana vårt första hotell, som ligger i KLCC tog nästan aldrig slut! Air Asia är i princip Asie...
Läs mer

Q/A

Vad använder du för kamera? Jag varierar mellan att använda min Iphone 5, Canon 7D och och Canon G15. Kan inte du berätta mer om vad du äter och hur du tränar och h...
Läs mer

Uppdatering

Att jag ställde en tvålflaska på matbordet när jag höll på att duka fram allt som skulle finnas med till middagen i dag säger nog en del om hur mycket min hjär...
Läs mer

50 FRÅGOR OM MIG

50 frågor om mig 1. Vad heter du? Fullständigt namn, Malin Emma Marie Hammarström 2. Hur gammal är du? Snart 16! 3. Vart bor du? Mönsterås 4. Hårfärg? Slingat...
Läs mer

50 frågor om mig

1. Vad heter du? Amanda 2. Hur gammal är du? 19, snart 20 år 3. Vart bor du? På landet, men går inte ut med vart här. 4. Hårfärg? Svart 5. Ögonfärg?...
Läs mer

VARFÖR ?!

Haha jag orkar verkligen inte. Dagen igår var skit rent ut sagt, och dagen idag.. Well. Min mobil gick att ladda igår. Imorse gick det inte så jag bestämde mig för att dra ti...
Läs mer

Äntligen tillbaka!

Men va fan hände ? Du va borta en vecka och ingen lagade dig! Jag vill att du blir hel igen min älskade IPhone, annars måste jag tyvärr byta ut dig mot till lille bror som kanske...
Läs mer

Händelserik kväll…

De sena veckorna är inte bra för bloggens uppdatering, det var 13 timmar sedan vi hördes. Jag ska försöka förbättra det redan i morgon. En helt slut Emma kom hem ru...
Läs mer

Beställt!

Har köpt ett "skinn" till min iPhone, såååå snyggt!   min mobil kommer bli snyggast ;) Se här!
Läs mer